روزانه های سینمایی
دوست دارم این فیلم ها را توزیع کنم

دوست دارم این فیلم ها را توزیع کنم

با پایان یافتن جشنواره سی و یکم فیلم فجر از مدیران موسسات ویدیو رسانه سوال شده است که دوست دارند در سال آینده تامین و یا توزیع  کننده کدامیک از فیلم های جشنواره باشند این سوال  در حالی طرح شده است که بین صاحب نظران اختلاف نظر اساسی در باره موفقیت تجاری فیلم ها در اکران سال آینده وجود دارد عده ای سال خوبی را برای سینمای ایران از حیث مخاطب پیش بینی نمی کنند و عده ای نیز در مقابل  به ایجاد مخاطبان تازه دل خوش داشته اند

 پرسش "روزانه های سینمایی" برای جمعی از مدیران موسسات ارسال شده است که به محض دریافت هر گونه پاسخ از سوی آنها به تدریج جوابها در ادامه همین پست به اطلاع خواهد رسید.

البته از مدیران خواسته شده است در صورت تمایل به این سوال جواب دهند و چنانچه ابراز تمایل آنها در مناسبات حرفه ای و اقتصادی سبب انفعال آنها در برابر تهیه کنندگان فیلم ها می شود، راضی به ضرر آنها نیستیم.!

"روزانه های سینمایی" آماده دریافت نظر عموم مدیران موسسات به پرسش مطرح شده می باشد.

-پاسخ رسیده از سوی مدیر عامل موسسه سینما هفت:

اگر در سال آینده قوانین دست پا گیر وزارت ارشاد حذف شده و قیمت رایت فیلم سینمایی ایرانی به شکلی باشد که خرید و توزیع آن فیلم ها در شرایط ایده آل فروش باعث سودرسانی منطقی به موسسات خصوصی ویدئو رسانه بشود، موسسه سینماهفت با کمال افتخار و علاقه  این آمادگی را دارد که نقدینگی و سرمایه لازم را برای خرید، آماده سازی و عرضه مناسب عناوین زیر فراهم آورد، عناوین مذکور به ترتیب اولویت عبارتند از:

۱.  دربند ۲. قاعده تصادف ۳.دهلیز ۴.هیس دخترهای فریاد نمی زنند ۵. کلاس هنرپیشگی ۶.خسته ۷.استرداد ۸. روز روشن ۹. به خاطر پونه ۱۰. جیب بر خیابان جنوب ۱۱.گناهکاران ۱۲. حوض نقاشی ۱۳.آسمان زرد کم عمق

با تشکر و تقدیم احترام

حمیدرضا نوروزی

-جواب رسیده از سوی مدیر عامل هنرنمای پارسیان را به شرح زیر بخوانید:

به دلیل رابطه خوب با تهیه کنندگان: حوض نقاشی،استرداد، دربند، دهلیز و بشارت به شهروند هزاره سوم

قائنی نجفی

پاسخ مدیر عامل پارسیان مشهد را در ادامه بخوانید:

– اگر در سال آینده انشاءاله معجزه ای شود و مریض ویدیو رسانه از کما خارج شود، اول فیلم استاد و همشهری عزیزم "یک تابستان طولانی"دوم "هیس دخترها فریاد نمی زنند" سوم "چه خوبه که برگشتی" و "حوض نقاشی"

قندهاری 

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید