روزانه های سینمایی
این بار در بازار فیلم بچرخ تا بچرخیم

این بار در بازار فیلم بچرخ تا بچرخیم

به دنبال اعلام شرایط خاص برای حضور موسسات ویدیو رسانه در بازار فیلم جشنواره فیلم فجر، موسسه ویدیو رسانه "سینما  رسانه آسیا" تنها موسسه ای است که امکان حضور در بازار را یافته است

داها" مدیر عامل این موسسه در حاشیه ضیافت ناهار دبیر جشنواره اظهار داشت با سه فیلم ویدیویی داستانی و یک بازی رایانه ای در بازار شرکت کرده و مذاکراتی برای فروش بازی به مشتریان خارجی به عمل آورده است.

وی یادآور شد، قروش رایت تلویزیونی دو عنوان از تولیدات سه گانه آن موسسه به تامین برنامه تلویزیون تقریباً نهایی شده است.

یادآور می شود، "سینما رسانه آسیا" مدتی پیش فیلم ویدیویی "بچرخ تا بچرخیم" را روانه شبکه ویدیویی کرد.

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید