روزانه های سینمایی
سایه وهم ناک دروغ

سایه وهم ناک دروغ

نیمه شبی که پا به استودیوی برنامه هفت گذاشتم و سوال زیر نویس برنامه هم با موضوع دلایل از رونق افتادن شبکه، مرتب تکرار می شد، یکی از تصویر برداران که برای خوردن چای در حد فاصل پخش پلی بک، دوربین را موقتا" ترک کرده بود، از فضای نیمه تاریک استودیو به طرفم آمد و بی مقدمه گفت " به نظر من دلیل بی رونقی شبکه وعده های دروغی است که بعضی از موسسات و سریال سازها برای دادن جایزه به مردم می دهند اما به آن عمل نمی کنند و با اعتماد مردم بازی می کنند." برنامه که تمام شد باز  همان مرد که شلوار جین قدش را بلند تر نشان می داد و کمی هم خسته تر به نظر می رسید نه با انرژی اولیه بلکه با لحن سردی گفت: به نظر من دلیل بی رونقی….!

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • جناب آقای فروتن سلام علیکم
    شما که به وعده دروغی موسسات آگاه هستید و میدانید و اینجانب هم آگاه هستم اصلا در توان پرداخت همچون جایزه هائی را ندارند چرا اجازه میدهید بر روی ژاکت(جلد والت) و بر روی پوستر همچون مطالبی چاپ شود و اگر هم چاپ شد چرا پیگیر موضوع نمیشوید به آن موسسه بگوئیدکو جوایزی که وعده دادی و در نوبت بعد که میخواهد پروانه نمایش جدید بگیرد از او بازخواست نمیشود چون تمام مراحل که بایدمجوزدریافت کند حتی چاپ پوستر و طراحی روی جلد

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید