روزانه های سینمایی
چه میکنند این خبرنگار ها

چه میکنند این خبرنگار ها

اصرار پشت اصرار که باید بگویید شما قرار است مدیر فلان اداره بشوید یا نه ؟ گفتم : چه اهمیتی دارد ؟ گفت : خب آخه شما از مدیران قدیمی آنجا هستید ؟ گفتم : به فرض هم که من به عنوان یک مدیر قدیمی چند صباحی  مدیر اداره مورد نظر شما بشوم ، چه تازگی و چه اهمیتی در این خبر است ؟ گفت : پس حدسم درسته حکم شما را زده اند اجازه داریم اعلام کنیم !

گفتم : عرض کردم فرض کنید  . اما مثل اینکه شما هر طور دلتان می خواهد برداشت می کنید . اصلاً می دانید قرارست چند روز آینده تکلیف همه مدیرانی که ابقا می شوند یا تغییر می کنند . یکجا معلوم  شود . تحمل این چند روز برای شما نباید خیلی سخت باشد ؟

گفت : آخه چطوری بگم وظیفه خبرنگار اینه که به استقبال خبر بره . نمیدونم چقدر با کار خبری آشنا هستید ؟

گفتم : ادعایی ندارم ، ولی اینقدر می دانم که مسائل مهمتر را فدای چیزهای پیش و پا افتاده نکنم . اصلاً یک سوال من می کنم چرا در این همه سال فقط در موسم تغییر و تحولات مدیریت ها ، به یاد آنها می افتید ؟ چرا در طول دوران مسئولیت شان به صرافت کار مدیران نمی افتیدو انگشت روی نقاط قوت و ضعف کارنامه مدیران نمی گذارید ؟

گفت : درست می­گوئید قول می دهم اگر در پستی که به شما پیشنهاد شده ، منصوب شوید ، مرتباًبا شما تماس بگیرم .

ببخشید وقتتان را گرفتم . بالاخره بنویسم شما قراره ….

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید