روزانه های سینمایی
فروشنده ای بیا جلو!

فروشنده ای بیا جلو!

پیش بینی می شود بر خلاف سال های گذشته امسال موسسات ویدیو رسانه در بازار فیلم جشنواره فیلم فجر حضور نداشته باشند. به موجب این گزارش شرایط اعلام شده برای متقاضیان حضور در بازار به گونه ای وضع شده است که موسسات حتماً باید فروشنده بوده و عناوین مشخص و استانداردی را برای ارائه به مشتریان و خریداران خارجی در دست داشته باشند.

این گزارش می افزاید، از دیگر شرایط حضور در بازار پراخت هزینه اجاره غرفه است که رقم آن ده برابر سال های پیش می باشد. اتحادیه موسسات ویدیو رسانه با انجام مکاتبه ای مدتی است در انتظار دریافت پاسخ مسئولان امر برای دریافت تسهیلات لازم جهت حضور موسسات ویدیو رسانه  در بازار فیلم جشنواره سی و یکم می باشد.

خاطر نشان می شود بازارهای فیلم در اغلب کشورها علاوه بر اینکه محلی برای خرید و فروش فیلم و سریال هستند، فضایی برای گفتگو و مفاهمه و زمینه سازی برای همکاری آتی بین فعالان سینمایی و توزیع کنندگان به شمار می روند. کد ۸۲۷

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید