روزانه های سینمایی
سوم بهمن همه مهمان ویلای من

سوم بهمن همه مهمان ویلای من

روابط عمومی سریال «ویلای من» اعلام کرد که قسمت اول این سریال به کارگردانی مهران مدیری، سوم بهمن ماه به شکل کاملاً منظم و گسترده در سراسر کشور توزیع می‌شود.

این مجموعه قرار است با دوبله‌ی کردی و ترکی و سه زیرنویس فارسی، عربی و انگلیسی در بازار منتشر شود.
 
این سریال از سوی سه پخش گلرنگ‌پخش، گلپخش اول و آرین پخش (از شرکت‌های تابعه گروه صنعتی گلرنگ) عرضه می‌شود. موسسه گلرنگ رسانه سرمایه‌گذار و مجری طرح این سریال است و اهدای جوایز نیز با ضمانت این موسسه صورت می‌پذیرد.
 
سریال «ویلای من» 44 قسمت دارد که در بسته‌بندی‌های دو قسمتی طی ۲۲ نوبت در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.
 
از جمله بازیگران سریال ویلای من می‌توان اشاره کرد به: سیامک انصاری، برزو ارجمند، کمند امیر سلیمانی، رابعه اسکویی، ماندانا سوری، الیکا عبدالرزاقی، رضا فیض نوروزی، هادی کاظمی، علی لک پوریان، عارف لرستانی و نگین معتضدی .کد 813

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۵ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • با سلام و احترام

    امروز یکشنبه ۱۵ بهمن‌ماه مجموعه‌ی دوم سریال «ویلای من» در سراسر کشور توزیع شده است. تاریخ پخش مجموعه‌ی سوم نیز روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن ماه تعیین شده است.

    علی رغم تلاشی که بابت آماده‌سازی ویدئویی و توزیع سراسری مجموعه و همچنین اجرای دقیق قرعه‌کشی سریال ویلای من شده  تغییر تعداد ارقام و نحوه تولید کدهای قرعه‌کشی باعث سردرگمی برخی مخاطبان شده است. نظر به اینکه هدف از برگزاری این قرعه‌کشی، اعتمادسازی و ترغیب به تهیه‌ی نسخه‌های ارجینال است توضیح و اطلاع رسانی در اینخصوص ضروری است.

    اطلاعات کاملی در مورد نحوه‌ی برگزاری قرعه‌کشی در پیوندهای ذیل ارائه شده است:

    ۱- کدها و شماره‌های موجود در بسته‌بندی و DVD سریال «ویلای من»

    ۲- انواع قرعه‌کشی و جوایز و هدایای سریال «ویلای من»

    ۳- شرایط شرکت در قرعه‌کشی و نحوه‌ی اجرای قرعه‌کشی سریال «ویلای من»

    ۴- آشنایی با سامانه اینترنتی قرعه‌کشی سریال «ویلای من»

    ۵- راهنمای ارسال صحیح کد قرعه‌کشی سریال «ویلای من»

    ضمنا مهلت قرعه‌کشی مجموعه اول سریال ویلای من، تا پایان مهلت قرعه‌کشی مجموعه دوم سریال تمدید شده است.

    با تشکر و سپاس

  • با سلام خدمت اقای میر مجیدی عزیز
    از ایشان که خیلی زحمت میکشند و خبرها رو در سایت روزانه ها در ج میکنن خواهش میکنم زمان پخش فیلمهای ضد گلوله – و اخرین سرقت رو اعلام کنند مثل این که با پخش ویلای من کلا فیمهای سینمایی رو فراموش کردن .
    و یک سوال دیگه ایا این ۴ فیلم سینمایی که در اختیار گلرنگ است ایا تا اخر سال در شبکه دیده میشه؟

  • «برلین ٧-» و «عقاب صحرا» واقعا مثل یک شوخی می مانند. یک شوخی کاملا بی مزه که صاحبان ارشدشان اصرار دارند که لباس پادشاه را بر تن فیلم ها کنند که تجربه نشان داده این کار جواب نمی دهد. معلوم نیست در شرایطی که سینمای ایران از خلق شخصیت های باورپذیر بومی عاجر مانده، چرا این دو پروژه و امثال این ها تمام تمرکزشان را بر شخصیت هایی از کشورهای دیگر معطوف کرده اند؟ در صورتی که سازندگان آنها از درک دغدغه های آدم های سرزمین خودشان ناتوان اند؛ چه برسد به عراقی های رانده شده از وطن و شخصیت های بی ربطی که به زور در دل داستان های مربوط به صدر اسلام جا داده شده اند. نمی دانم این سینمای من درآوردی به قول دوستان، فاخرانه که نه مخاطب بومی را راضی نگه می دارد و نه بازاری در خارج از مرزها دارد به چه درد بی درمانی می خورد که تعدادی از آقایان بر حیات آن پافشاری می کنند یا قصدشان خیر است و دانشی ندارند یا این که پول اضافه ای برروی دست شان باد کرده و می خواهند هرطور شده از دست اش خلاص بشوند. چون خارج از این دو حالت نمی تواند باشد. وگرنه کدام عقل سلیمی حاضر است به راحتی ارقام میلیاردی را به پای چنین آثار خنثی ای بریزد؟ معلوم نیست چه سودی در ساخت این آثار وجود دارد که هیچ گاه به ایستگاه آخرش نمی رسد؟ در«برلین ٧-» حداقل می توان یک توجیه نصف و نیمه ای برای شخصیت ها و داستان هایش آورد؛ ولی «عقاب صحرا» چه شخصیت و داستان اش نه تنها هیچ توجیهی نمی پذیرد، که عدم صداقت و ریاکارانه بودن آن بیش از هر چیز جلب توجه می کند. یک استفاده ابزاری از دین و پیامبر گرامی اسلام (ص) فقط و فقط برای خریدن برچسب فاخر برای آن. هر مخاطبی به راحتی می تواند بفهمد که داستان شخصیت اصلی این فیلم نه تنها در دوره ای دیگر که حتی در کشور دیگری هم می توانست روایت شود. چرا که این تصاویری که از کعبه و پیامبر اکرم (ص) می بینیم فقط حاشیه ای از فیلم است که می خواهد به نام ارزش های دین کام اصحاب این فاخرانه را شیرین کند. این شیوه فیلم سازی فرجامی جز شکست نخواهد داشت. این قارچ ها، رسالتی به جز بلعیدن بودجه های کلان و از بین بردن فرصت های سینمایی ندارد. آقایانی که پول به فراوانی برایتان مهیاست، یا حداقل نسازید یا انقدر به مشاور و وجدان خودتان رجوع کنید تا شاید بتوانید که یک فیلم قابل قبول بسازید.

    حسام حاجی پور / کافه سینما

    چه پولها که حیف و میل نمیشود از بس فاخر بود دارم سکته میکنم لعنت به وجدانها چه کسی مسول است

  • با سلام

     تلاش داریم تا پایان سال حتما بخشی از فیلمهای سینمایی نیز توزیع شود اما زمان دقیقی را نمیتوان اعلام کرد. در صورت مشخص شدن، حتما اعلام خواهد شد.

    با تشکر

  • جناب آقای میر مجیدی

    متاسفانه قولی هائی از سوی شرکت گلرنگ داده میشود ولی به آن عمل نمیشود قرار بود همزمان با توزیع ویلای من مجموعه های قهوه تلخ نیز مرجوع شود پس چی شد قولی که داده بودید.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید