روزانه های سینمایی
مردم عذر مدیری را پذیرفتند یا نه؟

مردم عذر مدیری را پذیرفتند یا نه؟

به دنبال انتشار ویدیوی سخنان مهران مدیری در سایت  سریال "ویلای من" سخنان وی در سایت ها بازتاب های مختلفی داشته است. روزانه های سینمایی صبح امروز از طریق یکی از کاربران خود که در بخش اطلاع رسانی پروژه مسئولیتی دارد، کاربران را به آدرس مورد نظر برای دیدن و شنیدن حرف های کارگردان "قهوه تلخ" و تهیه کننده و کارگردان سریال"ویلای من" دعوت کرد. از کاربران روزانه های سینمایی تا این لحظه هیچ واکنشی مشاهده نشده است، اما در سایت کافه سینما دهها نفر در موافقت و مخالفت با توجیهات مدیری که البته بوی عذرخواهی از آن به مشام نمی رسد- چون اتفاقات پیش آمده را به خودش مربوط نمی داند- به اظهار نظر پرداخته اند.

یکی از جمله های شگفت انگیز مدیری در این ویدیو اشاره وی به اختراع شبکه خانگی از سه سال پیش یعنی آغاز عرضه قهوه تلخ است.! کد ۸۰۰

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۶ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • واقعا اشک تمساح ریختن دیدن داره
    ضرر و زیان نمایندگان و فروشگاهها کی قراره جبران کنه ؟
    پخش قهوه تلخ دست گلرنگ پخش بود حالا هم توزیع ویلای من دست آنها است باید دید نحوه برخورد عزیزان در گلرنگ بر سر مسله توزیع چگونه است .

    • دوستان توجه داشته باشند دو مجموعه پایانی مشتمل بر ۶ قسمت به مرجع نظارتی جهت بازبینی و دریافت پروانه ارائه نشده است.

  • با تشکر از مدیر محترم سایت که به مطلب بسیار مهمی پرداخته اند .
    توجه مخاطبین عزیز را به کامنتی که در سایت تابناک از طرف اینجانب درج گردیده جلب مینمایم .

    ( ضربه ای که قهوه تلخ به شبکه نمایش خانگی زد حالا حالا ها جبران ناپذیر است .
    بله متاسفانه قانون یا مقررات خاصی جهت برخورد با اینگونه سود جوئیها وجود ندارد و همین مسئله باعث گردیده که عده ای از اینگونه مسائل سوء استفاده نمایند .
    ایکاش حداقل به قولشان وفا میکردند و جوایز را میدادند .
    بنده مسئول فروشگاه محصولات فرهنگی هستم و طیق نظز سنجی که از مشتریان خود برای فروش مجموعه جدید مهران مدیری انجام دادم ۶۰ الی ۷۰ در صد مخاطبین رای بر عدم خرید مجموعه میدادند و وقتی علت را جویا میشدیم همان جو بی اعتمادی و دلخوری از مدیری را عامل آن میدانستند .
    بنا بر این از هم اکنون مشخص است که فروش این مجموعه حداقل انتظارات تهیه کننده و کارگردان را نیز بر آورده نخواهد کرد . )

    در پایان از مسئولین محترم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار تدوین قوانین و مقررات خاص راجع به اینگونه تولیدات سینمایی که حداقل منافع مخاطبین را در نظربگیرد و برخورد قانونی با متخلفین هستیم .
    ضمنآ همانطور که قبلآ هم گفته ام عوامل سریال قهوه تلخ با ایجاد شایعه ای برخورد ممیزی وزارت ارشاد را بیشترین دلیل عدم اتمام مجموعه جلوه دادند در حالی که چنین چیزی اصلآ و ابدآ صحت ندارد و به طرز زیرکانه ای به مناسبتهای مختلف از این مسئله و این شایعه سوء استفاده نمودند ( جهت فروش بیشتر ) و جا دارد که حداقل با انتشار بیانیه ای ضمن تکذیب این شایعه به اینگونه جو سازیها پایان دهند .

     

  • طبق اطلاعات موثقی که بنده دارم ۲ مجموعه توسط خود مدیری توقیف شده ( یعنی دست خود ایشان هست ) و کار ظبط ۱ مجموعه دیگر به اتمام رسیده که میماند ۱ مجموعه دیگر که هنوز ظبط نشده و شاید هم هرگزظبط نشود .

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید