روزانه های سینمایی
آی پی مدیا از صاحبش جا ماند!

آی پی مدیا از صاحبش جا ماند!

نخستین کنگره فضای مجازی و آسیب‌های اجتماعی نوپدید، با تمرکز بر تهدید‌ها و فرصت‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی، برگزار شد.

به گزارش روزنامه همشهری؛ در این کنگره تأکید شد که با تولید محتوا و خردجمعی در داخل کشور می‌توانیم تهدید‌های شبکه‌های اجتماعی را خنثی و آنها را به فرصتی برای خود تبدیل کرده و به راحتی افکار عمومی را هدایت کنیم. معاون رسانه مجازی سازمان صداوسیما نتوانست سیستم فنی شبکه‌ ای‌پی‌‌مدیا را به‌طور زنده در سالن کنگره ارائه دهد که نشان‌دهنده ضعف فنی شبکه و زیر‌ساخت ارتباطی در ایران است. وقتی در یک کنگره علمی که از مدت‌ها قبل روی آن برنامه‌ریزی شده امکان پخش‌ آی‌پی‌مدیا فراهم نمی‌شود چگونه مردم عادی می‌توانند در منزل به آن دست یابند؟ اگر چه به گفته سیاهکلی، معاون رسانه‌های مجازی صداوسیما، دریافت این سرویس نیازمند پرداخت ۱۰هزار تومان در هر‌ماه از سوی متقاضی است.
لطف‌الله سیاهکلی، معاون رسانه‌های مجازی صداوسیما اظهار داشت: این سازمان سرویس ‌آی‌پی مدیا را از مدتی پیش راه‌اندازی کرده است. ‌آی‌پی مدیا یعنی رسانه‌هایی که بر پروتکل اینترنت فعالیت می‌کنند. ما امروز دوست داشتیم که آن را اینجا نمایش بدهیم اما مثل اینکه دوستان نتوانستند! کد ۷۸۸

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید