روزانه های سینمایی
رحم کنید به شبکه لطفاً!

رحم کنید به شبکه لطفاً!

"لطفاً به شبکه نمایش خانگی رحم کنید" عنوان یادداشتی است که خبرگزاری سینماپرس در باره وضعیت کنونی نمایش خانگی منتشر کرده است. در کارنامه این خبرگزاری حجم مطالب مربوط به نمایش خانگی در سال های گذشته به مراتب کمتر از سایر منابع خبری بوده است ولی به هر حال آنچه که سبب انتشار مطلبی در باره شبکه شده است، انتقاد نویسنده خبرگزاری سینمای ایران از عملکرد رسانه های خبری – تحلیلی کشور در باره مشکلات کنونی نمایش خانگی است. نویسنده یادداشت سینماپرس با مروری بر چگونگی رسمیت بخشیدن به انتشار ویدیو در ایران بر این اعتقاد است که در دوره معاونت جواد شمقدری نمایش خانگی با تحول چشمگیری روبرو شد. نویسنده در ادامه بزرگ نمایی نشریات و سایت ها را از موضوعاتی نظیر ناتمام ماندن سریال هایی همچون "قهوه تلخ" غیر منصفانه دانسته است و معتقد است اینگونه نقائص برای شبکه نوپای نمایش خانگی ضعفی محسوب نمی شود و مقصر شبکه نیست.

وی در پایان اظهار امیدواری کرده است، سریال تازه "مهران مدیری" با استقبال مخاطبان همراه گردد. متن کامل این یادداشت را به این نشانی بخوانید. کد ۷۸۴

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید