روزانه های سینمایی
برنامه هفت با موضوع شبکه نمایش خانگی

برنامه هفت با موضوع شبکه نمایش خانگی

برای تماشای برنامه تلویزیونی هفت با موضوع معضلات شبکه نمایش خانگی، بر روی تصویر زیر کلیک کنید:

 

 

راهنمایی: بعد از باز شدن پنجره، پخش کننده مناسب را انتخاب فرمایید. در صورت عدم پخش، کدک(Codec) های لازم را از اینجا نصب نمایید.

توضیح: به زودی نسخه های کم حجم مناسب کاربران اینترنت با سرعت پایین از طریق همین صفحه جهت دانلود در اختیار بازدیدکنندگان عزیز قرار می گیرد.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۴ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • در نظری دیگر اشاره کردم که توضیحات جناب فروتن در خصوص تفاوتهای شبکه نمایش خانگی در کشور مان با نمونه های دیگر در دنیا می توانست مقدمه ای برای بحث در خصوص دلایق افت شبکه نمایش خانگی کشورمان باشد، اما متاسفانه انحراف بحث توسط دیگر مهمان حاضر در این جلسه و بسط دادن جناب جیرانی به همان گفته های مهمان یاد شده و محدودیت فرصت موجب شد این اتفاق نیافتد. در واقع بیشتر وقت معطوف به گفتگو در خصوص از رونق افتادن سینما -بخوانید درآمد تهیه کنندگان از محل فروش رایت ویدئویی- طی چند ماه اخیر شد و به معضلات شبکه توجه چندانی نشد. با اینحال این برنامه و حضور جناب فروتن و صحبت های ایشان و وعده ای که در این سایت در خصوص مصاحبه با ایسنا داده اند می تواند در مجموع به بررسی و رفع مشکلات شبکه کمک نماید.

  • با سلام
    آیا امکان دارد تا جداول و آمارهایی را که در برنامه هفت ناجوانمردانه و سطحی از آنها گذشت را در سایت قرار دهید تا ما استفاده کنیم ؟

  • سلام    مهمترین دلیل  کم رونقی نمایش خانگی  در مطلب جناب عظیمی  به چشم می خورد  یعنی بار سنگین سینمای اکران بر دوش شبکه ، تا زمانی نمایش خانگی زیر این فشار دست و پا می زند و  رایت ویدیویی آثار سینمایی به شبکه تحمیل شود  نمایش خانگی به سوی کم رونقی بیشتر می رود 
    البته  دلیل دیگر به عقیده من  گرایش خانواده ها به اخبار و اتفاقات یکسال اخیر در منطقه می باشد ک سهمی از وقت نمایش خانگی را در خانواده ها به خود اختصاص داده است
    اما مهمترین دلیل همان رایت سینمای اکران است

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید