روزانه های سینمایی
یک استودیوی دوبله زیر زمینی هم پلمپ شد

یک استودیوی دوبله زیر زمینی هم پلمپ شد

پیرو خبر دستگیری عاملان و همکاران تامین برنامه برای شبکه های ماهواره ای در تهران که به دستگیری چندین تن از جمله گویندگان متخلف منجر شده است، خبرها حکایت از پلمپ یک استودیوی دوبله فاقد مجوز دارد. مشروح خبر را در اینجا بخوانید. کد ۷۸۲

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۴ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • سلام یک استودیو نبوده  همه استودیوهای فعال ماهواره بودند سی نفر از جمله … و برادرش جزو دستگیر شده ها هستند.دادستان تهران اونهارو ضدانقلاب و رابط بهاییان معرفی کرده

  • هشدار دادستانی به همکاران شبکه ضد انقلاب

    وی با بیان اینکه اقدامات آن‌ها غیرقانونی بوده است، افزود: این افراد در نقاط مختلف تهران کار می‌کردند، سازماندهی داشته و دستگیری این تعداد ضربه سنگینی به شبکه ضدانقلاب بود. برخی از آن‌ها با شبکه‌های بهائیت همکاری می‌کردند. 

    دادستان تهران گفت: کسانی که در داخل پادوی آن‌ها می‌شوند از خواب غفلت بیدار شوند زیرا دادستانی تهران این مسائل را رصد می‌کند و اکنون رسیدگی به این پرونده‌ها آغاز شده است.

  • با سلام.آیا این گروه دوبله هم زیرزمینی حساب می شود؟زیرا این گروه فقط برای خود و بدون هیچ هزینه ای دوبله می کند و در اینترنت منتشر می کند…؟

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید