روزانه های سینمایی
فیلم های خارجی تازه ای از فیلتر بازبینی عبور کردند

فیلم های خارجی تازه ای از فیلتر بازبینی عبور کردند

به موجب گزارش بانک اطلاعات دبیرخانه پروانه نمایش خانگی موسسه" قرن ۲۱ "به تنهایی موفق به دریافت پروانه نمایش برای فیلم های "مکانیک" محصول آمریکا، "پول کثیف" محصول آمریکا و" قدرت و افتخار" محصول کشور ایرلند شد. این گزارش می افزاید؛ موسسات پارس ویدیو، هنرنمای پارسیان، ریز موج سیستم و لوح طلایی نیز پروانه نمایش فیلم های تازه ای را اخذ کردند.

موسسه "هنرنمای پارسیان" برای انیمیشن های "رویای پاییزی" و قسمت اول از سریال انیمیشن  "لاک پشت های نینجا"، "لوح طلایی" برای قسمت های دوم و سوم "لازلو و دوستان"، موسسه "ریز موج سیستم" برای انیمیشن های "زامبزیا" محصول افریقای جنوبی و" پنسون و فیندوس" محصول سوئد و نیز موسسه" پارس ویدیو" برای سریال "پنگوئن های ماداگاسکار" فصل های اول تا سوم موفق به دریافت پروانه نمایش خانگی شدند. کد ۷۷۶

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • سلام.خبر خیلی خوبی بود.به تازگی خبردار شدم که قراره فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز هم از موسسه ریزموج وارد بازار بشه…
    میشه لطفا نام انگلیسی این ها را بگویید؟ممنون میشم.
    پول کثیف-قدرت و افتخار-رویای پاییزی-پنسون و فیندوس
    راستی این سریال لاکپشت های نینجا نسخه ۲۰۱۲ می باشد؟
    منتظر می مانم.
    با تشکر فراوان
     

    • پول کثیف mad money

      رویای پاییزی scruff holloween

      pettson & findus

      پتسون و فیندوس

      قدرت و افتخار strength & honor

      نسخه ۲۰۱۲ می باشد.

  • سلام آقای فروتن……شنیدم که موسسه " پارس ویدیو" فیلم کلاه قرمزی وبچه ننه را خریداری کرده و مجوز پخش آن هم گرفته…..آیا خبردارید حدودا کی پخش میشود؟ممنون. 

  • آقای فروتن اطلاع دارید قلب یخی قسمت های ۹ و ۱۰ کی توزیع میشوند؟جدیدا موسسه تصویر گستر اصلا معلوم نیست چیکار میکنه.نه تاریخ پخش رو گفته نه سایتشو به روز میکنه.منتظر جوابتان هستم.

  • ببخشید آقای فروتن به نظر شما چرا موسسات دوبله فیلم اکثراً فیلم های ناموفق خارجی را دوبله می کنند که اکثراً از منتقدین نمره ی زیر ۵ از ۱۰ نمره را می گیرند؟

    •     همه فیلم های حارجی شبکه از نوعی که به آنها اشاره کرده اید نیستند.
      توانایی مالی موسسات برای خرید رایت فیلم های قابل خریداری با کیفیت محدود است.
      معمولاً فیلم های اکشن و عوام پسند امتیاز بالایی از سایت های معتبر نمی گیرند.
      سلائق و پسند امتیاز دهندگان متاثر از خاستگاه فرهنگی آنهاست و ممکن است با ملاک های مخاطبان در دیگر کشوهای جهان متفاوت باشد
      سرمایه گذاری ارزی در حال حاضر برای خرید فیلم های با کیفیت با توجه به کشش بازار در قبال فیلم های خارجی منطقی و به صرفه نیست..

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید