روزانه های سینمایی
مصاحبه مجدد

مصاحبه مجدد

به دعوت سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری ایسنا روز دوشنبه گفتگوی مفصلی با این خبرگزاری خواهم داشت و وضعیت حال حاضر شبکه نمایش خانگی را مرور خواهیم کرد. در این مصاحبه حرف هایی را که در برنامه سحرگاهی هفت امکان بیانش را نیافتم، مشروحا" خواهم گفت و اطلاعات غلط یا ناقصی که در گزارشهای تصویری مربوط به کارنامه موسسات در هفت ماهه گذشته ارائه شد، اصلاح می گردد. دلایل کاهش تیراژ محصولات و عوارض افزایش رایت فیلم های ایرانی به همراه پیشنهاداتی برای رونق بیشتر معاملات رایت از جمله موضوعات دیگر این نشست می باشد.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • برادر بزرگوار جناب فروتن
    شما ادبیاتی هستید ومن هم شاگرد دانشکده ادبیات شما پس گمان نمیکنم باور کردن این مثال که "درخانه اگرکس است یک حرف بس است "
    بنده ان یک حرف بس است را یقینا در برتری سخن حضرتعالی میبینم واگر هم از جانب شما محکوم به تاثیر پذیری به سیاه نمایی شوم باز هم چون از جانب شماست برایم شیرین بوده وبه حلاوت میپذیرم اما….
    .شما درکجای برنامه جیرانی منفعت برای شبکه ویدئویی رااز طرف مجریان ومهمانان  برنامه هفت دیدید یا با متلکها و تو حرف پریدنها ی این بزرگوار مواجه شدید ویا بین صحبتهای اصلی با گزارش ومستند از تاریخ گذشته همراه شدیدو ادامه مطلب به سمت حاشیه 
    بیان نمودن شرکت موادغذایی مهرام هم که از جانب جیرانی بود .پس این معضل شرکتهای پخش تا جایی پیش رفته که جیرانی هم به ضعف و مشکلات شرکتها ی پخش موادغذایی اذعان دارد . باز به قول ما ادبیاتی ها"هرچه بگندد نمکش میزنند وای ….."
    جناب فروتن اگر درتهران شما" قلب یخی" و فیلمها ی دیگر همزمان پخش میشود در شهرستانها اول اولویت با همین شرکتها تخصصی میباشد که سوپرمارکتها را ساپرد کنند و بعداز دوروز تازه یادشان بیاید که ویدئو کلوپها که در دنیا  متولی اصلی فیلم معروف اند در ایران هم وجود حقیقی دارند …
    پس فکرنکنم سیاه نمایی باشد . شما که از گروه ماهستید از این شرکتها که باعث نابودی بدنه وزیر ساخت ویدئو وخانواده ویدئو شده اند حمایت میکنید وای به حال غریبه که با ماچه خواهد کرد …
    اگر جسارت کردم ئدر برابر استاد رسم شاگردی را بد ادامینمایم عذرخواهم .همه اینها از درد دل است وبس

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید