روزانه های سینمایی
پاسخ مدیر لوح طلایی به یادداشت روزانه های سینمایی

پاسخ مدیر لوح طلایی به یادداشت روزانه های سینمایی

سلام

متاسفانه حاشیه ها مانع از رویت واقعیت ها در این صنف گشته است
جناب فروتن با تایید صحبت جنابعالی در خصوص اینکه ۳۰ موسسه تعداد زیادی نیست و تک تک آنها هم به توان خود در حفظ و توسعه بازار تلاش میکنند و حتی در خیلی مواقع آبروی صنف را در بین مردم و فروشگاهها حفظ کرده اند موافقم و منکر آن نیستم ولی ..
  آیا با افزایش موسسات و فعالیت آ نها، تبدیل شدن یک اداره کل با آنهمه تجربه به یک دفتر و حتی کمتر صحیح است و لطمه به فعالیت شرکتها نمیزند ؟
آیا افزایش صدور پروانه نمایش و توزیع آنها در بازار یکی از راههای مبارزه با بازارقاچاق و رونق بخشیدن به فعالیت این صنف نیست که هم اکنون برعکس عمل میشود ؟
آیا در این مدت ۵ ماهه موسسات بیشتری در مرحله نابودی قرارنگرفته اند ؟
زمانی مردم از خرید فیلم زیر نویس امتناع میکردند و میگفتند چند روز دیگر دوبله وسانسور شده آن میاید ولی حالا وضعیت چگونه است ؟
آیا تفکری در این تغییرات اخیر بوده؟! که موسسه با تجربه و خوشنامی مانند قرن ۲۱ به جایی رسیده که به تعطیل کردن استودیوی دوبله حرفه ایی خود میاندیشد؟
با تصمیمات جدید و اجرایی کردن آنها در وزارت محترم ارشاد و کم شدن عرضه فیلمها به خصوص خارجی و عدم توزیع فیلمهای روز و به موقع در بازار متاسفانه وضعیت فروشگاههای محصولات فرهنگی هم تعریف چندانی ندارد مگر فیلمهای زیر نویس عرضه کنند و موسسات هم به دنبال تعیین رنگ گوشه والت های خود مطابق سلیقه وزارت متبوع خود هستند .
درست در زمانی که اداره کل نمایش خانگی با تمام تجربیات افراد زحمت کش خود دست به دست  موسسات داده بود و درحال مبارزه با تهاجم فرهنگی و بازار قاچاق بود به ناگهان زلزله ای همه چیز را ویران میکند و با تمام مشکلات موجود صدها مشکل دیگر برای این صنف بوجود می آید و با این عمل روبرو میشویم؛ که خوب همه چیز از را از اول شروع میکنیم و پایه ریزی میکنیم.
جناب فروتن در این صنف که شما به تولید اتومبیل دست یافته اید چرا دوباره باید به فکر اختراع چرخ بیافتیم آنهم به قیمت از بین رفتن برخی موسسات و کارمندان زحمتکش شان؟                       محمد رضا بی بی نیا

کد ۷۷۴

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید