روزانه های سینمایی
نیم کیلو باش مرد باش!

نیم کیلو باش مرد باش!

اشتباه نکنید! خدای ناکرده قصد پند و اندرز ندارم. این عبارت نام فیلمی است که در روزهای اینده در شبکه خواهید دید.

مدتی پیش بود که موسسه "تصویر گستر پاسارگاد" موفق به دریافت پروانه نمایش فیلم ویدیویی"نیم کیلو باش مرد باش" شد و  حالا پوسترهای بزرگ بزودی آن در سطح مراکز عرضه خودنمایی می کنند.

مسعود تکاور کارگردان فیلم است و بازیگرانی همچون؛ رادش ، شفیعی جم، کیانوش گرامی، یوسف صیادی، لاله صبوری و یک دوجین بازیگر دیگر تلاش کرده اند ساعات خوشی را برای بینندگان فیلم های ویدیویی رقم بزنند.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • فیلم تازه اکران “تو و من” با آرایش زننده بازیگران زن و با استفاده از خویشاوندان نزدیک به کارگردان و تهیه کننده قصد دارد در سینمای ایران به سود میلیاردی دست پیدا کند.
     
    به گزارش جهانی ها به نقل از عصر امروز ، فیلم سینمایی “تو و من” که در روزهای گذشته با حواشی زیادی برای اکران مواجه بود، از روز ‌چهاچیزی که بیش از هرچیز دیگری در این فیلم به چشم می خورد آرایش غلیظ و پوشش های نامناسب بازیگران زنحاضر در این فیلم سینمایی است که همچون فیلم “مردان مریخی و زنان ونوسی” با شمایلی مبتذل راه فیلم فارسی ها را در پیش گرفته است.
    رشنبه ۱۵ شهریور‌ماه در گروه سینمایی آزادی به نمایش درآمد
    نکته پایانی در خصوص “تو و من” حضور بازیگران مبتدی است که به واسطه خویشاوندی با تهیه کننده و کارگردان این فیلم، فرصت حضور در این فیلم سینمایی را به دست آوردند.
    نگاهی به اعضای سازنده فیلم “تو و من” گواهی بر این ادعاست؛
    کارگردان: محمد بانکی،
    تهیه کننده: اصغر بانکی
    نویسنده: رضا بانکی،
    بازیگران: اشکان بانکی- رضا بانکی- محمدرضا گلزار -الناز شاکردوست-بهنوش بختیاری و شیرین بینا
     
     

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید