روزانه های سینمایی
نمایش خصوصی کمکی به فیلم کرد؟

نمایش خصوصی کمکی به فیلم کرد؟

نمایش خصوصی فیلم سینمایی "من مادر هستم" دیشب در سینما استقلال تهران با حضور جمع کثیری از مهمانان برگزار شد و فیلم بحث برانگیز فریدون جیرانی برای حضار به نمایش درآمد.

معترضانی که گز نکرده بریده بودند و با قصاص قبل از جنایت نسبت به فیلم موضع گیری کرده بودند، در دو روز گذشته فرصت داشته اند تا بار دیگر پیشداوری خود را محک بزنند و به صرافت این حقیقت بیافتند که ایا واقعاً اش به همان شوری که آنها گفته بودند، بوده است یا خیر؟

به موجب این گزارش علیرغم دعوت گروه موسوم به "انصار حزب الله" از طرفدارانش برای تجمع در مقابل وزارت ارشاد در روز شنبه، ظاهراً مخالفانی از موضع پیشین خود عدول کرده و با تماشای فیلم و تحت تاثیر منتقدان موجهی در دیدگاه ههای خود تجدید نظر کرده اند.

این گزارش می افزاید؛ احتمالاً ارگان هایی از طیف اصول گرا روز شنبه مواضع متفاوتی را در نشریات شان بازتاب خواهند داد. کد ۷۶۶

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۴ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • با درود
    جناب فروتن امیدوارم با وضعیت قرمزی که سینمای ایران و همچنین شبکه نمایش خانگی داره کمی همه از مواضع خود کوتاه بیان تا فعلا شاهد اوضاع بدتر نباشیم.به نظر من سینما و شبکه نمایش خانگی مثل دلار و. سکه بهم پیوسته هستن و اگه یه کدوم دچار رکود بشه گریبانگیر اون یکی خواهد شد.

    • آقا پیمان منظورت را روشن تر بگو. تا جایی که اطلاع دارم نرخ رایت فیلم های سینمایی ایرانی بسیار کاهش یافته و همین موضوع سبب رنجش تهیه کنندگان شده است. تا جایی که درک و فهم من قد می دهد شرایط روحی و روانی ناشی از نوسانات قیمت ها و کاهش ارزش پول ملی، خرید کالای فرهنگی را از اولویت مشتریان بیرون برده و شرایط را برای مصرف رسانه ای آن هم از نوع استفاده از کپی فیلم ها مهیا کرده است. بعید می دانم جوسازی های عده ای همیشه مخالف تاثیری در سینما رفتن و یا نرفتن علاقمندان بر جا گذاشته باشد.
      اگر سینماداران هم به افلاس افتاده اند به خاطر کاهش درآمد و بر هم خوردن تعادل دخل و خرج آنهاست.

  • با درود
    جناب فروتن گل با تمام احترامی که براتون قائلم اما نظرتون ۱۰۰% قبول ندارم
    به قول معروف از هر دستی بدی از همون دستم میگیری.اینا همین مردمی هستند که آقای مدیری خواست قهوه رو کپی نکنن و نکردن.حتی قاچاق فروشاش.اینا همین مردمی هستند که تا همین پارسال ماهی حداقل ۲ عنوان فیلم خریداری میکردن.واقعا چی شد؟
    سینمامون که بعد اون شوک عید که همه هم تاییدش میکنن دچار افت شد.شبکه نمایش خانگی هم بعد از شوک توزیع فیلم گشت
    همین مردم تصمیم گرفتن فیلم خوابم میاد و برن ببین و بدون داشتن سینماهای حوزه از مرز ۲ میلیارد گذشت.همین مردم تو اون شرایط رکورد افتتاحیه رو شکستن با فیلم کلاه قرمزی.
    درست که وضعیت اقتصادی خوبی نداریم اما یکی مثل خود من حاضرم برای خرید فیلمهای سینمایی از خواسته های دیگم بزنم.مسلما از این دسته افراد کم نیستند
     

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید