روزانه های سینمایی
رکورد داران ویدیو

رکورد داران ویدیو

از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۴ فیلم داستانی ویدیویی پروانه نمایش دریافت کرده اند. به موجب این گزارش موسسه "تصویر دنیای هنر" با ۵ عنوان و موسسات "ریز موج سیستم"،"مه آب"، "افق رسانه پاسارگاد" با ۴ عنوان و "پارس ویدیو "با سه عنوان در صدر خریداران و یا تامین کنندگان اینگونه تولیدات هستند.

این گزارش می افزاید؛ در بین تولیدات ویدیویی ماه های اخیر " افریقا" نیز دیده می شود که ساختار و کیفیت ممتازی نسبت به سایر ویدیو کمدی ها دارد. کد ۷۲۲

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • به نام خدا
     
     
     

    تاریخ:   16/08/1391
    شماره : ……………………
    پیوست: …………………..

    از: مجمع نمایندگان توزیع محصولات فرهنگی هرمزگان
     
    به: ریاست محترم اتحادیه ویدئورسانه های کشور
    جناب آقای دکتر نوروزی
    باسلام و احترام
    نظر به اینکه مدتی است که مبلغ محصولات توزیع شده در شبکه ویدیوئی کشور افزایش قابل توجهی را داشته و این موضوع باعث افت ۵۰% فروش و افزایش ۵۰% کپی رایت را در پی داشته و کماکان سود محاسبه شده جهت نمایندگان توزیع شبکه که در حقیقت بار توزیع و چرخه اصلی کار را بعهده دارند همچنان در حد غیرمتعارف به همان اندازه قبلی می باشد که با توجه به افزایش هزینه های جاری در خصوص توزیع محصولات برای نمایندگان که بیش از ۵۰% می باشد. از قبیل هزینه حمل بار، هزینه افزایش دست مزدها، هزینه برق و تلفن و سایر هزینه های جانبی که گرینبانگیر تمامی نمایندگان سطح کشور می باشد موجب گردیده که درخواست نمایندگان بطور چشمگیری کاهش پیدا کند و از طرفی فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی دیگر رغبتی جهت خرید محصولات نداشته و پدیده رایت را در پیش رو گرفته اند، که ادامه کار را برای نمایندگان غیرممکن می نماید. لذا این مجمع تقاضا دارد با عنایت به حساسیت موضوع تصمیمات مقتضی را در خصوص حل مشکل که حداقل افزایش سود توزیع برای نمایندگان می باشد را مدنظر گرفته و شرکتهای تولیدکننده را متقاعد نمائید که این موضوع را در نظر داشته باشند تا انشاءا… چرخه توزیع با توجه به مشکلات موجود همچون گذشته فعال و پویا بکار خود ادامه دهد و سود حاصله نصیب همگان گردد.
    قبلاً از حسن نظری که اعمال می فرمائید کمال تشکر را داشته و عاجزانه تقاضای پیگیری موضوع را داریم.
     
    مجمع نمایندگان توزیع محصولات فرهنگی بندرعباس
     
     
    رونوشت: شرکت پخش تصویر دنیای هنر، آقای حسین معماری
    رونوشت: شرکت پخش یکتاگستر شرق، آقای علی ابوحمزه
    رونوشت: شرکت پخش هنر اول پردیسان پاسارگاد، آقای حسین حاجی بیگی
    رونوشت: مؤسسه فرهنگی و هنری قرن ۲۱، آقای محمدمهدی جعفری
    رونوشت: مؤسسه هنرنمای پارسیان، آقایان اکبر نجفی و مهدی یاری

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید