روزانه های سینمایی
این دو عروسک اینجا چه می کنند؟

این دو عروسک اینجا چه می کنند؟

چنگول و منگول دو عروسکی هستند که با انجام کارهای خوب می توانند به شهر قصه ها بازگردند. آندو با خانمی به نام رویا آشنا می شوند. شیطونک دشمن عروسک هاست و هپلی را اجیر کرده تا چنگول و منگول را دائما" گول بزند تا آنها نتوانند به شهر قصه ها بازگردند.

آنچه خواندید خلاصه قسمت اول مجموعه ای است که از تابستان سالجاری تولید آن برای شبکه نمایش خانگی آغاز شده است و در حال حاضر ۲۶۰ دقیقه آن آماده پخش از شبکه است. برداران غفاری یکی به عنوان تهیه کننده و دیگری در مقام کارگردان عوامل اصلی این سری برنامه هستند. علی ابراهیمی، پیمان مرادی و لیلا ساسانی بازیگران سریال هستند و فیلمنامه اثر را اباریس تنظیفی به رشته تحریر درآورده است. علی غفاری تهیه کننده سریال در کارنامه خود، فیلم های سینمایی چراغ قرمز و جان سخت را دارد و یعقوب غفاری در جشنواره فیلم فجر سال گذشته اولین فیلم سینمایی خود را با نام پایان دوم به نمایش درآورد. تاکنون شرکت پخش این سریال مشخص نشده است در حالیکه ضبط بقیه قسمت ها آغاز شده است.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید