روزانه های سینمایی
نیکی کریمی تا هفته آینده نیمکت نشین خواهد ماند

نیکی کریمی تا هفته آینده نیمکت نشین خواهد ماند

مدیر موسسه توزیع لوح فیلم "گشت ارشاد" از دریافت سندی مبنی بر تعلیق این موسسه اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: قراردادهای "قلب یخی" و "روزی روزگاری فوتبال" که قبل از این موضوع منعقد شده همچنان معتبر است.

علی اسدزاده مدیر موسسه تصویرگستر پاسارگاد درباره وضعیت فعالیت این موسسه پس از اظهارات هفته گذشته علیرضا سجادپور مبنی‌بر تعلیق فعالیت‌‌های موسسه به دلیل تخلف در انتشار فیلم سینمایی گشت ارشاد، به خبرنگار مهر گفت: من در جریان این تعلیق نیستم.

وی افزود: تا کنون هیچ نامه‌ای در این زمینه دریافت نکرده‌ایم که بخواهم درباره آن صحبت کنم. اگر این موضوع صحت داشته باشد به هر حال من باید نامه رسمی آن را قبل از اعلام به رسانه‌ها، دریافت می‌کردم نه اینکه در مطبوعات درباره آن بخوانم.

اسدزاده در ادامه گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده اولین نسخه نمایش خانکی "روزی روزی گاری فوتبال" از روز ۷ آبان ماه توسط این موسسه توزیع خواهد شد.

وی افزود: همچنین بخش اول از فصل سوم "قلب یخی" نیز از این هفته چهارشنبه سوم آبان ماه در سراسر کشور آغاز خواهد شد. نسخه خانگی "خوابم می‌آد" رضا عطاران نیز از آبان‌ماه وارد بازار خواهد شد. همچنین فیلم "چک" کاظم راست‌گفتار نیز به زودی توزیع می‌شود.

پیش از این اعلام شده بود که قسمت اول "روزی روزگاری فوتبال" ساخته نیکی کریمی قرار بوده از امروز ۳۰ مهر ماه توزیع خانگی شود که با صحبت‌های اسدزاده به هفته دیگر موکول شده است.

علیرضا سجادپور هفته گذشته اعلام کرده بود فعالیت‌‌های موسسه "تصویرگستر پاسارگاد" به ‌دلیل تخلفات صورت گرفته در زمینه انتشار نسخه ویدئویی "گشت ارشاد" به مدت سه ماه تعلیق خواهد شد. کد ۷۰۱

 

 

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • خیلی جالبه!!!اختلاس چندهزارمیلیاردی انجام میشه دادگاه برگزار میشه اسامی رو ح م  و…اعلام میکنند.حکم صادرمیشه  ابلاغ نمیشه تا تایید بشه.ولی درمورد شبکه نمایش خانگی حکم قبل از ابلاغ به موسسه متخلف دررسانه ها اعلام میشه وخودمدیرموسسه هم ازعدم ابلاغ به ایشان صحبت میکنه؟؟؟؟؟ دربعضی ازصحبتهای آقای سجاد پورشنیدم دم از علی وار بودن میزنند این رویه حضرت علی وعدالت علی نیست این روش بیشتر شبیه………..ولش کن اگه بگم حتما حذف میشه ازکامنت…آقای فروتن به این دوستان شفیق تون امربه معروف کنیداین روش تنبیه یک موسسه متخلف نیست .طوری رفتار نکنند فکرکنیم خدای نکرده غرض ورزی درمیان باشه.

  • به نظر می رسد به علت نداشتن لباس ورزشی مناسب ،نیمکت نشینی نامبرده تا اطلاع ثانوی اد امه خواهد داشت.

  • البته با قیمت ۳۰۰۰تومان
    خدا رحم کند پایه گذاری که شرکت فوق در امر افزایش قیمت برداشته است
    عنوان مستندروزی روزگاری فوتبال هم ۳۰۰۰تومان

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید