روزانه های سینمایی
مدیر پخش هنرنما وعده داد؛ مخاطبان را شگفت زده می کنیم

مدیر پخش هنرنما وعده داد؛ مخاطبان را شگفت زده می کنیم

نوبت به پخش یکجای مجموعه تازه ای رسیده است. بعد از آنکه سریال خارجی "نقطه مرگ" از سوی موسسه "تصویر دنیای هنر" در یک بسته کامل به مشتریان عرضه شد و پس از آنکه مجموعه های "تن تن" و "زورو" علیرغم پخش ادواری در پایان نیز بصورت یک "پک" به بازار عرضه شدند؛ باید منتظر انتشار یکجای سریال جدیدی به بازار باشیم.

به موجب این گزارش مدیر پخش "هنرنمای پارسیانً به دنبال درج خبری در روزانه های سینمایی در باره ابهام در زمان توزیع سریال "آوای وحش"، اعلام کرد؛ مجموعه نفیس "آوای وحش" در قالب چهار دی وی دی و بصورت یک بسته کامل در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

مهدی یاری زمان تقریبی توزیع این محصول ۱۳ قسمتی را اوایل آبان ماه دانست و اظهار امیدواری کرد که مجموعه "آوای وحش" شگفتی علاقمندان را در پی داشته باشد.

این گزارش می افزاید؛ به دنبال تاخیر توام با نارضایتی مخاطبان از ناتمام ماندن و یا وقفه های طولانی در توزیع مجموعه و سریال های شبکه، عرضه سریال های ایرانی و خارجی کم کم در شبکه نمایش خانگی به یک سنت حسنه تبدیل خواهد شد. کد ۶۹۸

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۹ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • جناب فروتن عزیز
    آیا فیلم نارنجی پوش در شهرستان به قیمت ۲۵۰۰ تومان و در تهران به قیمت ۳۰۰۰ تومان عرضه شده است؟ آیا اینبار ۲ نسخه متفاوت هستند یا خیر؟

  • از دوستان هنرنما عاجزانه خواهش میکنم عاجزانه خواهش میکنم بجای اینکه مخاطبان رو اینننننننننننننقدر شگفت زده کنن یه حبه قند رو که دیگه داره محو میشه توزیع کنن. آقای یاری عزیز میشه لطف کنید و بگید اینهمه دست دست کردن برای توزیع این فیلم بخاطر چیه؟؟؟؟؟؟خواهش میکنم به شعور مخاطبان احترام بذارید و جواب منو حتما بدید.

  • خیلی ممنون که گفتید
    اگه میشه هر هفته در پستی به پروانه ها ی ویدیویی و ساخت های سینمایی در هر هفته اشاره کنید…

  • با سلام خدمت دوستان عزیزم عرض کنم دوستان در هنر نمای پارسیان سعی بر این دارند که به شعور مخاطبان احترام گذاشته وآنها را قسمتی از خوانواده کوچک هنر نما بدانند اگر در بعضی از موارد این اتفاق صورت نگرفته است باور بفرمایید ما تلاش خود را کرده ایم و اما دلیل توزیع نشدن فیلم یه حبه قند هنوز متریال کافی از طرف صاحب اثر به این موسسه تحویل داده نشده است به محض دریافت متریال مناسب  این عنوان در الویت توزیع این موسسه میباشدو قبل از موعد اطلاع رسانی میگردد ما نیز بیصبرانه منتظریم

    • امروز مطلع شدم دلیل انصراف موسسه تصویر گستر پاسارگاد برای منضم ساختن پشت صحنه به فیلم “نارنجی پوش” هم این دست و آن دست کردن تهیه کننده از یکسو وتاخیر در بازبنی مرجع نظارتی از سوی دیگر بوده است. به این خاطر دوستان هنرنمای پارسیان هم سبک سنگین کنند و ببیند این همه انتظارو معطل نگه داشتن مخاطب ارزش دارد یا نه؟

  • ۲ نرخی شدن نسخه ی فیلم ها از سوی موسسه تصویر گستر پاسارگاد صورت گرفته است. این فیلم در شهرستان با قیمت ۲۵۰۰ تومان و در تهران با قیمت ۳۰۰۰ تومان پخش شده است. طراحی جلد ۲ نسخه (همانند گشت ارشاد) با یکدیگر تفاوت دارد اما از میزان اختلاف ۲ نسخه اطلاعی در دست نیست.
    از نسخه ی شهرستان (با توجه به اینکه این فیلم را در سینما دیده ام) تنها یک لغت حذف شده است.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید