روزانه های سینمایی
راه برای پاندای ۲ باز شد

راه برای پاندای ۲ باز شد

پایگاه اطلاع رسانی هزار و یکشب در خبری با عنوان من کی هستم ضمن اعلام خبر توزیع انیمیشن جذاب پاندای ۲ به ویژگی های قابل توجه اثر و منوی تعبیه شده در آن اشاره کرده است. به موجب این گزارش صدای اصلی فیلم در کنار آبشن زیر نویس انگلیسی، انتظارات مخاطب را بخوبی جواب داه است. یادآور می شود موسسه سینما ۲۴ بعنوان تامین کننده اثر و نیز شرکت پخش هنر اول هدیه ای نیز برای خریداران کودک تدارک دیده اند. امید میرود این اقدام خاطره تلخ توزیع اثر مجعولی تحت عنوان سلام پاندای کونگ فو کار را از یاد مخاطبان شبکه پاک کند.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۷ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • کیفیت تصویر با اینکه دی وی دی است چنگی به دل نمیزنه.باند کلاً مشکل داره و حس می کنی انیمیشن کچله.صدایی که از سکانس های پر زد و خورد انتظار داریم به گوش من که نرسید.
    اگر صاحب اثره پس چرا کیفیت تصویرش پرده ایه .

  • جناب امید عزیز
    باتشکراز دقت نظر شما پیرامون اخبار حوزه ویدئورسانه  کشور به خصوص مقوله انیمیشن به اطلاع می رساند که درپی اخبار مندرجه در این درگاه به ادرسhttp://1001shab-anzali.persianblog.ir/post/108/کلیه اطلاعات ارائه شده براساس محتویات اثر موجود درپک توزیع شده در نمایش خانگی  و اصل DVD پاندای کونگفوکار۲ بوده واز انجایی که این انیمیشن مهم و تقریبا روز دنیا برای اولین بار در تاریخچه  انیمیشنهای ویدئورسانه ای کشور با منوهای  متعدد زیرنویس و دوبله انگلیسی وفارسی ارائه گردیده به نوعی منحصر و قابل تقدیر میباشد ،اما در مورد کیفیت اثر باتوجه به مسئول ومتولی بودن موسسه سینما۲۴ که خود انحصار خرید کپی رایت  این انیمیشن را از کمپانی ارائه دهنده این انیمیشن  برعهده دارد پیرامون این مهم  پرسمان خواهم نمود ودراولین فرصت در "هزارویک شب" ارائه خواهم نمود.
    صرف نظر مسائل واخبار دیگر باتوجه به رایزنی با دیگر دوستان کاربلد م در حوزه انیمیشن بانظر شما درخصوص کیفیت تصاویر وگرافیک اثر موافق میباشم چراکه نسخه زبان اصلی محصول دربازار غیررسمی وزیرزمینی کشوربه مراتب برتر از نسخه اورژینال ارائه شده در سیستم نمایش خانگی کشور میباشد .
    دراخرازعنایت شما کمال سپاس وامتنان دارم / راوی

  • با سلام خدمت استاد فروتن
    شما انیمیشنهای آرتور ٣ و یوگی خرسه را مشاهده نکردید 
    که دارای منو دو زبانه و زیرنویس فارسی انگلیسی بود؟
    چرا همیشه سینما ٢۴ کارهایش دیده می شود؟
    بیچاره موسسات دیگر

    • قربان آسیاب به نوبت تازه یک هفته است که به صرافت خبر رسانی در باره محصولات موسسات افتاده ام . ضمنا” دست بکار شوید و با نقد و معرفی کارهای موسسات مورد علاقه خود در این زمینه اطلاع رسانی کنید. این کار بهتر از گلایه و انتقاد از دیگران است.

  • نمی دونم چرا باب شده همه از نظرات و جملات من استفاده می کنن.
    عین دو خطی که "امید"نوشته مربوط به وبلاگ من هستش و مطلب خودم…چه گیری کردیم …

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید