روزانه های سینمایی
میاد؟ نمیاد؟

میاد؟ نمیاد؟

 از زمان راه اندازی این سایت – که در آستانه سالگرد آن هستیم- همواره از سوی کاربران سوالات فراوانی در باره زمان توزیع تازه ترین محصولات شبکه بویژه آثار ایرانی مطرح بوده است. در غیاب مراجع موثق و مطمئن یعنی شرکت های پخش و موسسات تامین کننده فیلم، بعضاً اخبار نادرست و غیر موثق از سوی "روزانه های سینمایی" نیز  منتشر شده است و سبب دلخوری خوانندگان شده است. " روزانه های سینمایی" با رعایت اصل " شهروند- خبرنگار" از انتشار خبرهای کاربران فارغ از آنکه نام مستعار داشته و یا نام حقیقی خود را ذکر کنند، استقبال کرده و شیرینی انتشار خبرهای دست اول را جایگزین تلخی معدود خبرهای نامعتبر کرده است.

عدم اطلاع رسانی موسسات و شرکت های پخش یا ناشی از بی اهمیتی آنها به امر مهم و حیاتی تبلیغ و اطلاع رسانی است و یا آنکه تصور  می کنند افشای اطلاعات سبب سوء استفاده رقیب آنها می شود.

در هر دو صورت جز اینکه ابراز تاسف شود، حرف دیگری باقی نمی ماند. زیرا برای مدیر موسسه یا شرکتی که در عرصه رسانه ای مثل ویدیو فعالیت می کند ، آشنایی با رموز و تکنیک های تبلیغ از اولویت های کار وی به حساب می آید. در شرایطی که آماده سازی و تکثیر یک محصول فرایند زمانبری دارد، تقدم و تاخر در اعلان عنوان یک فیلم نه تنها برگ برنده ای را به دست رقیب نمی دهد بلکه سبب تکریم مخاطب خواهد شد.

در بین موسسات ویدیو رسانه تعدادی با به روز نگه داشتن سایت خود اطلاعات لازم را از مخاطب دریغ نمی کنند و عده ای نیز  سالی یکبار هم به دستی به سر و روی سایتشان نمی کشند.! در این میان آنچه که ارضا کننده نیاز کاربران و مخاطبان کنجکاو است، آگاهی دقیق از تاریخ پخش محصول است که باید سراغ آن را از شرکت های پخش گرفت.

"هنرنمای پارسیان"به عنوان موسسه ای که در کار پخش هم سرمایه گذاری کرده است، خوشبختانه در سایت موسسه پوشش دهنده فعالیت های پخش نیز می باشد. سایر شرکت های پخش فاقد پایگاه اطلاع رسانی مستقل هستند.

در بین این شرکت های شرکت های پخش تنها فرد پاسخگو، آقای حسین حاجی بیگی است که بصورت آنلاین تازه ترین خبرها را با خوانندگان در میان می گذارد و در مقایسه با بی تفاوتی سایرین کار  ایشان قابل تقدیر است.

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲۴ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • با سلام
    تنها تفاوت شرکت هنر آول ( آقای حاجی بیگی )با دیگر موسسات ویدئو رسانه در این است که تمامی موسسات ویدئو رسانه در خیلی از مواقع بدنبال اخذ مجوز هستند منتها شرکت هنر اول فقط و فقط بدنبال فیلم های خوب و مجوز دار میباشد .
     

  • با عرض سلام
    پیشاپیش تولد روزانه های سینمایی را به شما مدیر محترم تبریک میگویم واز زحمات شما در این عرصه تشکر مینمایم
    با تشکر از شما

  • سلام
    تولدت مبارک روزانه های سینمایی!!!انشا…آنلاین باشی همیشه.ازآقای فروتن به نوبه خودتشکرمیکنم وخسته نباشید.ازآقای حاجی بیگی وهنراول هم بخاطرپاسخگوبودن واطلاع رسانی.امیدوارم بقیه مدیران موسسات هم همت کنندوحداقل جوابگوی دوستداران شبکه نمایش خانگی باشند.

  • سلام و خسته نباشید
    خیلی خیلی دوست دارم روزانه ها سینمایی را و شخص عزیز فروتن و سایت مفید شما
    این سایت خوشبختانه مسیر خوبی در جهت سینما و بخصوص نمایش خانگی است و انشالله همیشه اپدیت باشی
    از موسسات تقاضا دارم به این سایت یک نماینده معرفی کند و جوابگوی بینندگان زیاد ویدیو باشد
    این سایت اساسا مدیون شخص به قول اقای سهیلی شخص خدا ترس فروتن است
    من هم ۱ ساله شدن این سایت رو تبریک میگویم و امیدوارم هزار ساله شوید

  • این سایت همیشه بهترین بوده
    امیدوارم به قدرت به کارش ادامه بده
    پیشاپیش تبریک فراوان به شما آقای فروتن
    از آقای حاجی بیگی هم واقعا ممنونم

  • جناب اقای فروتن از لطف و عنایت جنابعالی و سایر دوستان کمال تشکر را دارم .امیدواریم سالیان سال  درعرصه فرهنگ و هنر موفق و پایدار باشید

  • چنانچه  چند نمونه مدیر همانند جناب آقای حاجی بیگی داشتیم واقعا شبکه نمایش خانگی گلستان بود نه مثل بعضی از مدیران شرکت که  وقتی نمایندگانشان تماس میگیرند و میخواهند مطلبی را با عزیران در میاان بگذارند موفق نشوند صحبت کنند (فعلا جلسه دارند، فعلا مهمان دارند، فعلا تشریف ندارند، فعلا وقت ندارند،‌فعلا…)
    جناب آقای حاجی بیگی امیدوارم در تمام مراحل زندگی همانند مدیریت پخش هنر اول موفق باشید

  • جناب آقای فروتن
    سالگرد افتتاح سایت روزنه های سینمائی (البته کوچ از وبلاگ به سایت)بر شما  مرد سخت کوش شبکه نمایش خانگی و دیگر عزیران همراه این سایت مبارک باد

  • ضمن عرض سلام و ادب خدمت دوستان و جناب فروتن و تبریک اولین سالگرد تاسیس این سایت امیدوارم پویاتراز گذشته بروزرسانی نمائید

    • سلام

      حسین آقا رسیدن بخیر .

      قبول کن پویایی سایت در گروی پویایی، ابتکار و نشاط و سرحال بودن شبکه است

  • جناب فروتن
    اگر دلخور نشوید باید قبول کنیم که خودمان هم در این  وادی و عذر بی تقصیر نیستیم.نمیخواستم در این موقعیت و ایام دلخوری خودم رو خدمتتان عارض شوم اما گویا این بغض و ناراحتی  در وجودم مدتیست قابل کتمان نمی باشد و دیر یا زود میبایست به نحوی بیان میگشت.همان طور که در ارتباط با دوستانم چه به صورت تلفنی و چه در غالب ایمیل همه شان بر موضع حقیر صحه گذارده اند و به نوعی نگران هستند و بر این "ملال زدگی" بی قرارند.
    شاید درست از زمان مسئولیت جدیدتان و مشغله و روش کاری فعلیتان در حوزه جدید منشور کاری سایت  هم متغیر گشته و تاثیر فراوانی در روند کاری سایت گذارده.
    راستیتش  مدتهاست که من حقیر  دلو رمقی چون گذشته برای وقت گذاردن در این اریکه  ندارم .دیگرمثل گذشته کوتاه ترین زمان ممکن را در خود نمیبینم تا در  اولین فرصت  درگیر این باشم تا  به مطالب شما مراجعه نمایم و از مطالب موجود بهره ببرم.
    دوست ندارم دوستان از من دلگیر شوند اما جناب فروتن سایت مملو شده از سوالات تکراری که در هر دقیقه عزیزانی فقط از یک نوع جنس سوال پرسش تاسی میگیرند و ان هم سوالات  نخ نمایی چون "…..آقای فروتن فیلم ایکس کی میاید؟…..آقای فروتن این فیلم تا صبح مجوز نگرفت؟ بعداز ظهر مجوزگرفته؟…..آقای فروتن امروز غروب این فیلم مجوز گرفت؟و….."
    باور کنید که دلتنگ وبلاگ قبلیتان هستم و شاید تو این مدت خودمو مشغول همان بحثها و نظرات کارشناسانه دوستانی چون اقای عظیمی – قباد- محمدو….در همان وبلاگ قبلیتان  میکنم.
    جناب فروتن از شما درخواست میکنم به وبلاگتان در پرشین بلاگ بازهم مراجعه کنیدو کیفیت مطالب و نظرات را سنجش نمائید.در سایت فعلیتان  خدا رو شکر آمارروزانه به ۵۰۰۰رسیده اما صفای ان وبلاگ کجا و روند بعضا ملال آور این سایت وزین کجا؟ شاید این اریکه دچار تکرار مکررات و روزمرئگی شده.
    خودم بارها با موضوعات بکری مواجه شده ام که میخواستم قلم بزنم اما به واسطه این خمودگی خود و نبودن این حس در سایتتان کلا منصرف شده ام.
    دوست ندارم خدای نکرده از دستم عزیزی دلزده وناراحت بشود اما بهتر است در این یک سال از این موهبت مقدس که با همه تنگناها و اتفاقات نامبارک در حوزه نمایش خانگی ویدئو رسانه فقط همین یکی تریبون "خاص" را در خود دارد روندی کارشناسی و آسیب شناسی داشته باشیم و نگاهی مهندسی گونه داشته باشیم که آیا این سایت میبایست با این روند سوالات و موضوعات تکراری پیش رود و یا با تاسی از وبلاگ قبلیتان پاتوقی باشد برای حضور خبرگان ونخبگان و دلسوزان ویدئو رسانه جهت تیمار حال رنجور شبکه نمایش خانگی.
    دوستان یادتان باشد ویدئو رسانه مدتهاست که به بیماری ام اس (مرگ تدریجی) روبرو شده و از همینک نیازمند کمکهای سبزتان است. 

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید