روزانه های سینمایی
قلب یخی ۳ را بزودی می بینید

قلب یخی ۳ را بزودی می بینید

به گزارش دبیرخانه شورای پروانه نمایش خانگی هشت قسمت از فصل سوم سریال" قلب یخی" جهت دریافت پروانه نمایش خانگی ارائه شد و مورد موافقت شورای بازبینی قرار گرفت.

به موجب این گزارش پس از وقفه چند ماهه در عرضه فصل سوم "قلب یخی"، طی روزهای گذشته نخستین قسمت های فصل سوم با حضور بازیگران تازه و قصه ای متفاوت به معاونت آثار سازمان سینمایی روزهای قبل ارائه شده بود.

این گزارش می افزاید پیش از این موسسه" تصویر گستر پاسارگاد" از گزینه های اصلی پخش این مجموعه بود. کد ۶۵۷

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۸ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • سلام
    اقای فروتن شما در ارشاد در هر مورد سخنگو خواهید بود ؟؟؟؟؟
    و حالا با این اتفاق (قضیه گشت ارشاد) برا ی شرکت تصویر گستر و توزیع نشدن فیلم که ضربه مهلکی به شبکه زده است میخواستم اخرین وضعیت این شرکت چی شده و اگر امکان ادارد با یک پادر میانی این قضیه رو تمام کنید چون به نفع هیچ کس نیست و اینکه این موسسه فعلا تعطیل شده حقیقت دارد؟؟؟ و خواهشا به این شرکت که یک جانی به شبکه داده بود قابل توجه شرکت منفور دولتی کشور یک فرصت جدید بدهید
    اقای فروتن یک خبری از موسسه رسانه های تصویری رو کنید و اگه امکان داره شما که ارتباط دارید یک خبری خوشحال کننده در مورد فیلمهای حبس شده اعلام کنید
    و …………….

    • مرجع تصمیم گیری در این باره هیات بدوی رسیدگی به تخلفات است و بنده عضو آن نیستم. در یک نشست غیر رسمی توضیحات نماینده شرکت و دبیر شورای پروانه نمایش اخذ و شنیده شده است.
      موسسه رسانه های تصویری بزودی پروانه فیلم های سینمایی ایرانی تازه ای را می گیرد که در خبرهای اختصاصی به آن اشاره شده است.

  • دوست عزیز میلاد جان ، امروز با تصویر گستر تماس گرفتم و اظهار داشتند که نارنجی پوش این هفته توزیع میشه.

  • ای بابا.سه ماهه میگن به زودی.حالا اشکال نداره دیر پخشش شروع بشه ولی به طور منظم وهفتگی توزیع بشه.ان شا الله.

  • آقای امیر ارشیا دوست عزیز لطفا اخباری رو که ازش اطمینان داری اینجا اعلام کن هیچ شماره تماسی از بخش فیلم های شرکت تصویر گستر هیچ جایی قید نشده ضمنا" این هفته هم نارنجی پوش منتشر نمیشه

  • ولی تصویر گستر پاسارگاد امروز بازی  پیس ۲۰۱۳ رو برای ایکس باکس پخش کرد.البته بخش بازی و فیلم فرق داره.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید