روزانه های سینمایی
مستقیم جام جم

مستقیم جام جم

تهیه کنندگان سه فیلم سینمایی با فروش رایت تلویزیونی فیلم های خود از خیر عرضه آنها در شبکه نمایش خانگی گذشتند. بنا به اعلام مدیر پروژه هفته دفاع مقدس در سیمای جمهوری اسلامی ایران، طی این هفته فیلم های سینمایی؛" شور شیرین" ساخته "جواد اردکانی"، "روزهای زندگی " به کارگردانی" پرویز شیخ طادی" و " گلوگاه شیطان" ساخته "حمید بهمنی" از شبکه های مختلف سیما به نمایش در می آیند.

به موجب این گزارش "شور شیرین" و "روزهای زندگی "فیلم هایی هستند که مدت زیادی از اکران عمومی آنها نمی گذرد و "گلوگاه شیطان" نیز سال گذشته به نمایش عمومی درآمد.

این گزارش می افزاید؛ بعد از نمایش چند باره فیلم سینمایی" شکارچی شنبه" در سیما، از ابتدای سالجاری چهار فیلم سینمایی با پخش از تلویزیون فرصت عرضه در شبکه نمایش خانگی را از دست دادند و امکان بهره مندی تهیه کنندگان آنها از رایت ویدیویی از دست رفت.

احتمال می رود مبلغ قابل توجه سیما برای خرید رایت تلویزیونی فیلم های مزبور، از جمله دلایل انصراف تهیه کنندگان فیلم ها برای توزیع فیلم در شبکه ویدیویی قبل از نمایش تلویزیونی آنها بوده باشد. کد ۶۴۲

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید