روزانه های سینمایی
۴۵ روز تا پایان تصویر برداری قلب یخی

۴۵ روز تا پایان تصویر برداری قلب یخی

کنجکاوی برای تماشای فصل سوم "قلب یخی" هر روز بیشتر نمود می یابد و رسانه های گروهی برای پاسخگویی به این اشتیاق همواره مترصد کسب آخرین خبرها در این زمینه هستند. از ابتدای همکاری "سامان مفدم" با پروژه "قلب یخی"؛ فصل مشترک تمام خبرهای منتشره معطوف جذب بازیگران جدید به پروژه بوده است. در تازه ترین مطلب منتشره پیوستن "سحر دولتشاهی" به تیم بازیگران سریال باعث شده است تا زمان قطعی اتمام تصویر برداری اعلام گردد و توزیع اولین نسخه سریال به ماه آینده موکول گردد. به گزارش "مهر" در همین رابطه توجه کنید:

مهر – "سحر دولتشاهی" به عنوان بازیگر به گروه مجموعه "قلب یخی" به کارگردانی سامان مقدم اضافه شد. هم اکنون کار تصویربرداری این مجموعه خانگی در لوکیشن اصلی فیلم اتوبان همت ادامه دارد و حدود ۴۵ روز دیگر کار به اتمام می رسد.

به تازگی نیز "سحر دولتشاهی" به جمع بازیگران پروژه اضافه شده است. دی وی دی اول از فصل سوم این مجموعه که قرار بود همزمان با عید فطر به بازار بیاید منتفی شد و قرار است با برنامه ریزی های انجام شده یک ماه دیگر توزیع می شود.همچنین قرار بود قسمت هایی از این مجموعه به صورت سه بعدی گرفته شود که گویا این موضوع منتفی شده است. تبلیغات "قلب یخی" از هفته آینده در سطح شهر آغاز خواهد شد.در قسمت سوم این مجموعه مهران مدیری، هدیه تهرانی، حسین یاری، طناز طباطبایی، رضا عطاران، سید مهرداد طباطبایی و… بازی می کنند. کد ۶۲۴

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید