روزانه های سینمایی
به دور قهوه تلخ شتاب کن

به دور قهوه تلخ شتاب کن

قسمت ۳۴ مجموعه قهوه تلخ که مجوز آن در دوره جدید صادر شده، در حالی به بازار عرضه شده است که مدت هاست قسمت تازه ای از سوی گروه سازنده برای بازبینی ارائه نگردیده است.

 به موجب پاره ای از گزارش ها؛ توقف تولید پروژه در دو ماه گذشته و پراکنده شدن عوامل این گمانه را تقویت می کند که ظاهراً در آستانه اتمام پروژه به دلایل نامعلومی مجدداً بختک تعطیلی و توقف بر سریال سایه انداخته است.

این گزارش می افزاید، قسمت های ۳۳و ۳۴ مجموعه نیز با فاصله زمانی نسبتاً قابل توجهی منتشر شدند و تا این لحظه کورسویی برای ارائه یکی دو قسمت باقی مانده از سریال مشاهده نمی شود. کد ۶۰۲

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۹ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • سلام آقای فروتن خوبید آخر ما نفهمیدم که گشت ارشاد میاد به شبکه یا نه ؟
    لطفا شما پاسخ دهید خیال ما را راحت کنید

  • دوستان عزیز دیروز هم در کامنتی گفتم احتمالا فردا گشت ارشاد توزیع خواهد شد طی تماسی که چند دقیقه پیش گرفتم گویا توزیع این فیلم به ۲هفته آینده موکول شده است و تا ۲هفته آینده خبری از توزیع فیلم نخواهد بود در ضمن نمایندگی مشهد که پرسیده بودید آقای  ابراهیم زاده هستش

  • در خبرها بود که همه ی قسمت هاش فیلمبرداری شده وگویا فقط یکی از مجموعه ها مونده بود البته اونم  خبرهاش متناقض بود بعضی خبرا میگفتن  کلاً  فیلمبرداری تموم شده بعضی میگفتن هنوز مجموعه ی پایانی مونده….حالا اگه تا دو هفته ی دیگه قسمت بعدی نیاد اون وقت دوباره  نگران میشیم…حالا زوده…

  • آخ که ما آرزو به دل شدیم شما یه بار یه خبره خوش به هوادارای مهران مدیری و قهوه تلخ بدین..
    آه خـــــــــــــــــدای مـــــــــــــــــــن

  • واقعا کاش زودترتمام بشه.ولی فکرنکنم تهیه کنندگان مجموعه به این زودی ها قید قهوه تلخ رو بزنندچون مزه ش رفته زیر دندونهاشون.

  • با سلام و خسته نباشید به آقای فروتن ببخشید اطلاع دارید  فیلم خیابان یک طرفه که قرار بود برا عید فطر با تیراژیی بالا در شبکه خانگی توسط پارس
    ویدئو پخش شود کی پخش میشود ؟

  • با سلام.آقای فروتن در سایتهای مختلف نوشته شده بود تصویر برداری قهوه تلخ تموم شده.دیگه دلیلی نداره پخش نشه.امیدوارم مشکل حل بشه و این ۳ مجموعه ی باقی مانده هم با خوبی و خوشی پخش بشه و به پایان برسه.آقای فروتن ممنون میشم اگه پروانه نمایش مجموعه ۳۵ صادر شد اطلاع رسانی کنید.با تشکر

  • توقف «قهوه تلخ» تا تسویه حساب عوامل

    وی افزود: همانطور که ما متوجه نشدیم چرا آن هفت ماه تعطیل شد، حالا هم در جریان دلایل تعطیلی نیستیم. اما به هر حال دوستان باید با عومل تسویه حساب کنند تا برای گرفتن سکانس پایانی آماده شوند.
    مهر: خشایار الوند نویسنده مجموعه "قهوه تلخ" ضمن تأیید خبر توقف مجدد تصویربرداری این پروژه عنوان کرد: مشخص نیست سکانس پایانی چه زمانی گرفته شود چراکه به‌هر حال باید با عوامل تسویه حساب شود.
     
    خشایار الوند گفت: متاسفانه هنوز سکانس پایانی را تصویربرداری نکرده‌ایم و از طرف عومل نیز صحبتی در این زمینه نشده‌است. پس از وقفه ۷ ماهه در "قوه تلخ" دیگر این مجموعه نتوانست موقعیت و موفقیت قبلی خود را بازیابد.
     
    وی افزود: همانطور که ما متوجه نشدیم چرا آن هفت ماه تعطیل شد، حالا هم در جریان دلایل تعطیلی نیستیم. اما به هر حال دوستان باید با عومل تسویه حساب کنند تا برای گرفتن سکانس پایانی آماده شوند. البته ضبط صحنه پایانی نیاز به مقدماتی داشت، اما قرار نبود اینقدر زمان آن طولانی شود.
     
    الوند درباره فعالیت‌های اخیر خود هم گفت: هم‌اکنون مشغول نگارش مینی سریال "طولانی‌ترین شب سال" به کارگردانی سیروس مقدم هستم و قرار است تمام بازیگران مجموعه "پایتخت" در آن حضور یابند. پس از اتمام این کار قطعا به محسن تنابنده برای نگارش "پایتخت۲" می‌پیوندم.
     
    وی درباره مجموعه "ساخت ایران" هم عنوان کرد: تهیه‌کنندگان "ساخت ایران" طرح خوبی برای ادامه ساخت این مجموعه دارند و در این ارتباط با من هم صحبت کرده‌اند اما فعلاً در جریان کیفیت ادامه کار نیستم.

  • این آخرین مصاحبه ی محمدرضا هدایتی هست….
    http://www.jahannews.com/vdchzinix23nk6d.tft2.html
    در مورد قهوه تلخ و وقفه ها هم یه چیزایی گفته….ولی خدا وکیلی آقای فروتن عجب بلاهایی به سر قهوه تلخ اومده….ما هم اون مدت هر چی اومدیم از شما پرسیدیم یه چیز دیگه به ما جواب دادین!

    • لطفاً یک طرفه به قاضی نروید. بارها عرض کرده ام و تکرار می کنم دلیل و سرمنشا اصلی توقف چند ماهه سریال به تهیه کنندگان پروژه مربوط بود و خوشبختانه مشکل پدید آمده هم برطرف شد. از گذشته تا حال پروانه هر بخش از سریال بصورت جداگانه صادر می شده است و البته  بازیگران لازم نیست از گردش کار صدور پروانه مطلع باشند. احتمالاً صدور پروانه ۹ قسمت اول سریال که از قبل ضبط و آماده ارائه گردیده بود، سبب برداشت اشتباه آقای هدایتی شده است.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید