روزانه های سینمایی
چرا این خبر باور کردنی نیست؟

چرا این خبر باور کردنی نیست؟

فصل سوم "قلب یخی" پس از عید فطر توزیع می شود. این سایت بدون آنکه توضیحی در باره منبع خبر خود بدهد، اطلاعات حاشیه ای دیگری در باره ادامه تصویر برداری سریال تا دو ماه آینده داده و ضمناً تدوین گر و آهنگساز مجموعه را هم معرفی کرده است.

به نظر می رسد، نفس انتشار این خبر گویای اشتیاق مخاطبان از کم و کیف فصل سوم سریال قلب یخی به کارگردانی "سامان مقدم"است. کنجکاوی در باره زمان دقیق توزیع سریال زمانی شدت می یابد که جمع زیادی از ستارگان سینمای کشور به ایفای نقش درآن پرداخته اند اما تاکنون کمتر عکس یا گزارشی از سومین سریال در حال تولید شبکه نمایش خانگی منتشر نشده است.

همانطور که گفته شد به دلیل آنکه خبر فاقد منبع موثق است، می توان احتمال داد در روزهایی که قدری سایت های خبری با کمبود سوژه و خبر در زمینه های فرهنگی و هنری روبرو هستند، انتشار خبرهای جذاب ولی غیر مستند، به قصد از بین بردن رکود و سکون فعلی صورت گرفته باشد، غافل از آنکه کمترین عارضه اعلام خبرهایی از این دست، سلب اعتماد مخاطب را به دنبال دارد.

خاطر نشان می سازد؛ هنوز نسخه ای از قسمت های آماده نمایش فصل سوم سریال "قلب یخی" برای دریافت پروانه نمایش به سازمان سینمایی ارائه نشده است. کد۵۷۵

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید