روزانه های سینمایی
سوپر من های ایرانی در راه هستند

سوپر من های ایرانی در راه هستند

انیمیشن گروه هفت با هدف ایرانیزه کردن سوپر من از تلویزیون پخش می شود. اینطور که علی نعمتی انیماتور  و کارگردان مجموعه  انیمیشن هفت اعلام کرده است، شنبه شب نخستین قسمت از دست پخت او و دیگر همکارانش از شبکه پویا نمایی پخش خواهد شد.

به موجب گزارش ایسنا در هر قسمت از انیمیشنی که از ساعت ۲۲ به روی آنتن خواهد رفت، یکی از کودکان سرزمین ایران با مهارت فوق العاده ای که از خود به نمایش می گذارد، نقشه های شوم کرکس،بد من داستان را به زیبایی خنثی می کنند.

اعتنا به الگوی قهرمان سازی و قهرمان پروری بی شک یکی از عوامل جاذبه آفرین به انیمیشن های ایرانی است. نقص بزرگی که در سال های گذشته به خوبی به چشم می آمد و کاراکترهای موجود نمی توانستند، همذات پنداری و اشتیاق کودکان و نوجوانان را برانگیزند.

این گزارش می افزاید؛ تجربه استقبال بچه ها از شخصیت هایی چون؛ بن تن، تن تن، رکس ، مرد عنکبوتی و… در شبکه نمایش خانگی کشور، می بایست، پیشتر از این مورد توجه انیماتورهای ایرانی قرار می گرفت.

گروه هفت را ببینید و نظرات تان را در پای این پست منتشر کنید. کد ۵۶۲

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید