روزانه های سینمایی
قهوه ۳۲ نوشانده شد

قهوه ۳۲ نوشانده شد

اگر نظم و ترتیبی که قهوه تلخ در ماههای اخیر در توزیع به خود گرفته است، از ابتدا هم چنین بود الان صد باره پرونده قهوه تلخ بدون حاشیه و دردسر بسته شده بود و این همه مسائل ریز و درشت مثل نپرداختن جوایز و اناشته شدن طلب جمع طلب کاران به آن ضمیمه نمی شد.

هفته گذشنه قسمت ۳۴ قهوه برای دریافت مجوز ارائه شد و با این ترتیب باید کار نگارش قصه های سریال به پایان رسیده باشد و فصل همکاری بازیگران نیز یکی بعد از دیگری به فرجام خود نزدیک شود.

هر قدر در سری اول قهوه تلخ از قصه و لایه های پنهانی آن به دلخواه حرف زده می شد و برای دکور و گردن آویز بازیگران تعابیر فلسفی می تراشیدند و عده ای به هر ضرب و زوری دوست داشتند درصدد قرینه سازی شخصیت ها با اشخاص معاصر برایند و پای قصه را به حوادث روز جامعه بکشانند، ظاهراً با ادامه سریال مفسرین محترم بازار تفسیرهایشان را بی مشتری دیدند و زبان در کام کشیدند.

در یک ماه آینده قهوه نیز به خاطرات خواهد پیوست. تا آن موقع تماشای قسمت های باقیمانده خالی از لطف نیست.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۴ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • خبر سیامک انصاری از پایان«قهوه تلخ»

    این بازیگر درباره برنامه های پیش رویش توضیح داده است: «فعلا که هیچ برنامه ای پیش رو نداریم. باید صبر کرد تا ببینیم چه پیش می آید.»
    آوینی فیلم: سیامک انصاری که این روزها تنها اثری که با بازی او می بینیم همان «قهوه تلخ» است در آخرین گفت و گویش گفت: «این روزها مشغول استراحت هستم؛ استراحت مطلق و هیچ پیشنهاد سینمایی یا تلویزیونی خاصی را هم قبول نکرده ام.»
     
    انصاری درباره همکاری با مهران مدیری در «قهوه تلخ» هم اظهار داشت: «کار با مهران همیشه برایم جذاب بوده است. این بار هم کار نسبتا موفقی را پشت سر گذاشتیم که حدودا ۱۰ روزی است فیلمبرداری آن پایان پذیرفته است. گروه در حال انجام مراحل فنی کار هستند تا به تدریج قسمت های مختلف را به شبکه نمایش خانگی عرضه کنند.»
     
    این بازیگر درباره برنامه های پیش رویش توضیح داده است: «فعلا که هیچ برنامه ای پیش رو نداریم. باید صبر کرد تا ببینیم چه پیش می آید.»
     
    گفتنی است انصاری با حضور در برنامه گپ رامبد جوان خبر از ازدواجش در آینده ای نز

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید