روزانه های سینمایی
ساخت ایران اش را بیشتر می پسندند

ساخت ایران اش را بیشتر می پسندند

هر قدر سری اول سریال های قهوه تلخ و قلب یخی واکنش های گسترده ای را در جامعه به همراه داشتند، مثل اینکه ساخت ایران قرار نیست موجی را ایجاد کند و موافقان و مخالفانی را با خود همراه سازد. قسمت های ۱۳ و ۱۴ ساخت ایران در حالی به بازار محصولات فرهنگی عرضه شده است که جز اختلافات موسمی و نه چندان مهم و عمیق بر سر پخش و یا قهر و ناز کردن های نویسنده سابق آن، خوشبختانه حرف و حدیث تازه ای نداشته است و همه چیز خیلی آرام و با طمانینه در حال انجام است.

به هر حال ساخت ایران در هفته های آینده به پایان خواهد رسید و تنها خاطراتی از آن به عنوان سومین مجموعه اختصاصی نمایش خانگی، در یادها خواهد ماند.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • سریال واقعا  افت شدیدی کرده و خیلی به ورطه تکرار افتاده است  6 قسمت اول خوب بود ولی  به یک باره نابود شد
    این مشکل فقط فقط به دلیل فیلمنامه  است 
    و نویسنده عوض میشه اخه این  چه کاری  مگه میشه یک نویسنده یک سریال رو بنویسه و یک نویسنده جدید  بیاید این سریال رو بنویسد  چرا این قدر   ناز و قهر در ساخت سریال های شبکه وجود دارد این  کار باعث نا امیدی بیننده است و  که اینقدر از هم پاشیدگی است  در ساخت ایران و غیر ه
    امیدوارم قلب یخی این بلا سرش ن یاید
    نمیدانم تا کی ادامه دارد   مهمترین یک اثر فیلمنامه است  ایت هزار بار است  و وقتی یک نویسنده بیاید  بنویسه و دوباره یکی دیگه بیااد  یعنی داریم یک سریال  تیکه پاره میبینیم  
    من نمیدانم این هارو به کی بگم به شما یا تهیه کننده یا نویسنده یا  ……
    و یک سوال تکلیف فیلم جرم چی ه شد ایا فیلمسازان جوان ان رو خریده یا در بلا تگلیفی است    
    در ضمن این اما و اکر ها حرف دل خیلی ها است 

  • با سلام به آقای فروتن و آقا علی
    آقای فروتن منم کم کم دارم مثل شما از شبکه خانگی سر در میارم
    آقا علی تصویر گستر پاسارگاد فیلمهای نارنجی پوش – خوابم میاد – چک – قبرستان غیر انتفاعی را خریداری کرده است
    و به گفته آقای اسد زاده نارنجی پوش و قبرستان غیر انتفاعی تا آخر تیر پخش شوند
    و در امتداد شهر هم این هفته توزیع میشود
    و در اخر هم خوابم میاد و چک تا آخر شهریور توزیع میشود

  • آقا محمد فیلم نارنجی پوش تازه اکرانش تموم شده.اون وقت اجازه داره تا آخر تیر بیاد بیرون؟ دوما فیلم خوابم می آد به تازگی اکرانش شروع شده و با این فروشی که تا به این جا داشته فکر کنم تا اواسط مرداد روی پرده باشه.اونوقت بازم برای توزیعش در شهریور خیلی زوده که.سوما این موسسه در دو ماه مرداد و شهریور فقط ۲ عنوان فیلم برای توزیع داره؟

    • در صورت تایید اداره کل نظارت مبنی بر اینکه نسخه ۳۵ گردش خود را در سالن های سینماهای کشور به اتمام رسانده است، نسخه ویدیویی عرضه می شود.

  • راستی این موسسه برنامه ی شب پرستاره رو هم در نوبت پخش داره و فکر کنم بعد از توزیع در امتداد شهر و قبرستان غیر انتفاعی این کار رو توزیع کنه و در مرداد نارنجی پوش رو و بعد هم تا آخر شهریور طبق گفته ی آقا محمد فیلمهای چک و خوابم می آد را به ترتیب توزیع کنه.

  • با سلام.آقا محمد اشتباه گفتید شب پرستاره دوشنبه ۱۹ تیر توزیع خواهد شد.چون میشه دوشنبه دو هفته بعد.۱۵ تیر میشه  پنجشنبه که اصولا ۵شنبه فیلمی توزیع نمیشه.

  • نه عزیز من با آقای اسد زاده در ارتباط هستم و ایشون قول ۱۵ تیر را دادند که شب پرستاره منتشر شود

  • فکر نمی کنم اینکه ساخت ایران نتونسته موج مخالف یا  موافقی رو ایجاد کنه دلیل بر این باشه که بیشتر پسندیده شده…شاید هم برعکس چون حرفی برای گفتن نداشته نتونسته موجی ایجاد کنه.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید