روزانه های سینمایی
شامی با یک وجب روغن روش!

شامی با یک وجب روغن روش!

مدیر کل دفتر همکاری‌های سمعی و بصری و نمایش خانگی ارشاد در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نتیجه‌ی مثبت شورای پروانه نمایش خانگی درباره‌‌ی مجوز نمایش «شام ایرانی» که قرار است با حضور هنرپیشه‌های خانم توزیع شود را اعلام کرد و افزود: روال اداری نیز در چند روز آینده طی شود تا مجوز توزیع این مجموعه نمایش خانگی صادر شود.

فروتن در پاسخ به این پرسش که آیا مجوز توزیع «شام ایرانی» صادر شده است یا نه؟ گفت: مهم، موافقت شورای پروانه نمایش خانگی است و روال اداری نیز به زودی طی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سری دوم مجموعه «شام ایرانی» با حضور هنرپیشه‌هایی مانند شقایق دهقان،‌ بهاره رهنما،‌ لادن طباطبایی و سحر زکریا پیش از این تولید شده بود و در انتظار مجوز توزیع به سر می‌برد.

در سری اول «شام ایرانی» که با حضور بازیگران مرد همراه بود، رامبد جوان‌، اشکان خطبی‌، سروش صحت و مهدی پاکدل حضور داشتند و با یکدیگر به رقابت آشپزی پرداختندکد ۴۵۹

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • همان طور که همگان اطلاع دارند شام ایرانی محصول موسسه سینما ۲۴ بوده که توسط شرکت هنر اول توزیع می گردد.

  • در واقع سری اول شام ایرانی علاوه بر داشتن ویژگیهای یک مسابقه تلویزیونی موفق شد با رعایت اخلاقیات و حفظ شان و عرف جامعه، به کنجکاوی و پرسش های علاقمندان صنعت سینما در خصوص زندگی و شخصیت هنرپیشه های سینمای کشورمان پاسخ دهد. اهمیت این قضیه در این است که در موارد مشابه به عنوان مثال در هالیوود اخبار زندگی هنرمندان صرفا بر جنبه های جنجالی و گاه ناپسند زندگی ایشان اشاره دارد اما مجموعه شام ایرانی بخوبی این مراحل حساس را پشت سر گذاشت. امیدوارم سری دوم این مجموعه هم به همین منوال باشد.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید