روزانه های سینمایی
چه کسانی داوری بخش سینما ویدیو را عهده دار شدند؟

چه کسانی داوری بخش سینما ویدیو را عهده دار شدند؟

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی تهران با اعلام این خبر اسامی هیئت داوری بخش مسابقه سینما ویدیو جشنواره را به این ترتیب معرفی کرد:

«حسین زندباف» تدوین‌گر صاحب نام سینمای ایران و رئیس هیئت ساماندهی صنوف سینمایی، «پوران درخشنده» از کارگردان سینمای ایران، «سعید رجبی‌فروتن» مدیر کل توسعه و همکاری های سمعی و بصری نمایش خانگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «سید جمال ساداتیان» تهیه‌کننده سینمای ایران و «آرش معیریان» کارگردان سینما.

بر پایه این خبر این هیئت قرار است آن دسته از آثار سینمایی ایرانی را که طی سال‌های ۸۹ و ۹۰ به شبکه‌های ویدیو رسانه راه یافته اند، ارزشیابی و داوری نمایند.

در این خبر عنوان شد: تکیه بر ارزش‌های هنری فیلم‌ها، جذابیت قصه و کثرت مخاطب از جمله ملاک‌ها و شاخص‌های داوری در این بخش ذکر شده است.

همچنین به گزارش روز دوشنبه ایرنا از جشنواره فیلم ویدیویی تهران؛ هیاتی متشکل از پنج نفر از مدیران و کارشناسان حوزه ویدیو مسوولیت داوری این بخش را به عهده دارند.

حسین مبارکی، سعید رجبی فروتن، امیررضا معتمدی، مصطفی سماوات و محمدرضا زاهدی داوران موسسات برتر ویدیو رسانه در نخستین جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی تهران هستند.

این هیات قرار است برترین موسسه های ویدیو رسانه سال ۹۰ را انتخاب و معرفی کند.

نخستین جشنواره فیلم های ویدیویی ۲۸ خردادماه تا دوم تیر ماه سالجاری در تهران، گیلان و ابوموسی برگزار می شودکد ۴۵۶

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید