روزانه های سینمایی
خبرهای تکمیلی از جلسه هیات داوران جشنواره ویدیویی

خبرهای تکمیلی از جلسه هیات داوران جشنواره ویدیویی

در جلسه عصر دیروز هیات داوران مربط به بخش انتخاب بهترین موسسه ویدیو رسانه در سال ۹۰، از بین سه نامزدی که بیشترین امتیاز را نسبت به سایر رقبا به دست آورده بودند، موسسه برتر با فاصله نسبتاً قابل توجهی نسبت به دو نامزد دیگر برگزیده شد. به موجب این گزارش؛ در بین پارامترهای امتیاز آوری که برای سنجش عملکرد موسسات در نظر گرفته شده بود، می توان به استمرار در فعالیت، تنوع محصول، کیفیت آثار منتشره، توجه به پخش و تبلیغات، اخلاق حرفه ای و پایبندی به تعهدات، سرمایه گذاری در تامین محتوای ایرانی، دوبله خوب و… اشاره نمود.

از جمله بحث های حاشیه ای جلسه دیروز این بود که جایزه بهترین آماده سازی(اتورینگ) به چه کسی تعلق بگیرد. در جمع بندی نهایی با علم به اینکه در کمتر کشوری اشاره ای به معرفی فرد مسئول و متخصص در این زمینه می شود و در واقع توجه به این امر را باید به پای دغدغه مدیر موسسه ناشر گذاشت، مقرر شد ضمن معرفی اثر، مدیر موسسه به جایگاه فراخوانده شود.

این گزارش می افزاید، موسسه رسانه های تصویری به درخواست دبیر جشنواره، از ارزیابی صورت گرفته کنار گذاشته شده بود. کد۴۴۲

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید