روزانه های سینمایی
ای بی خبر بکوش که صاحب خبر شوی

ای بی خبر بکوش که صاحب خبر شوی

روز خبرنگار را به عموم نویسندگان و اهل قلمی که کوشیده اند تا اخبار و برنامه های شبکه نمایش خانگی را پوشش دهند و یا با نگارش مطالب تحلیلی نقاط قوت و ضعف آن را به بررسی بنشینند، صمیمانه تبریک می گویم. رویه راقم این سطور آن بوده است که در حد مشاهداتم تولیدات مرتبط سایت ها و نشریات را در پایین یادداشت هایم، لینک بدهم. اگر چه این اقدام به معنی تایید تام و تمام مطالب منتشره نیست و بعضا" جدا از اغراض پنهان بعضی از نویسندگان جراید سیاسی، کم اطلاعی نویسنده را هم در ضعف مطلب دخیل می دانم، مع الوصف برای آنکه قضاوت نهایی را بر عهده خواننده و در اصل بازدید کننده وبلاگ، وانهم از درج تندترین انتقادات ابایی نداشته ام. پیش از این در  دو یادداشت اینجا و اینجا به دوستان خبرنگار تلنگری زده ام و از فقدان خبرنگار و تحلیل گر خبره در حوزه نمایش خانگی با تاسف یاد کرده ام. با این حال در مجموع مطمئن هستم به موازات تلاش و پشتکار خبرنگاران علاقمند به این حوزه، تولید و انتشار اطلاعات از سوی مدیران و کارشناسان دست اندرکار، زمینه برای خلاقیت خبرنگاران و تشحیذ ذهن آنها فراهم خواهد شد. انتشار حدود یکصد و چهل یادداشت کوتاه و بلند به قلم این کمترین در ۲۲ ماه گذشته گامی بوده است برای ترغیب و تشویق دیگرانی که مسائل را بهتر دیده و واکاوی می کنند.

انجمن صنفی موسسات ویدیو رسانه خوشبختانه در اقدامی نمادین کوشیده است تا به فراخور بضاعت مالی و همراهی اعضا، در پایان هر سال با اعطای هدایایی ناچیز، قدردان زحمات خبرنگاران فعال در قلمرو نمایش خانگی باشد و نشان دهد که ضمن رصد کار آنها از تکریم کوشش های آنها غفلت نمی ورزد. با تشکر از کلیه نشریاتی که نیم نگاهی به این حوزه داشته اند، بویژه از مسئولان ماهنامه فیلم که در یکسال گذشته با اختصاص صفحاتی چند، به مجموعه مباحث نمایش خانگی میدان دادند – علیرغم حذف این صفحات در دو شماره اخیر- بار دیگر بهترین شادباش هایم را به ضمیمه ارادت و سپاس قلبی به قافله اهل قلم به جلوداری خبرنگاران شریف و پاسداران حریم قلم، تقدیم می کنم.                                       

                                                        روزتان مبارک – بوستان اندیشه هایتان سرسبز

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید