ارائه برنامه ای ترکیبی از کلاه قرمزی ۹۱ شکل جالبی به خودش گرفته است. این روزها همه کسانی که نسخه ویدیویی کلاه قرمزی ۹۱ را تهیه می کنند، روی جلد محصول سر و شکلی از حیوانات محبوب انیمیشن عصر یخی را هم می بینند. دلیل اصلی چنین تبلیغی آن است که موسسه ناشر همزمان با عرضه هر قسمت از مجموعه ۱۳ قسمتی کلاه قرمزی ۹۱، برای مخاطب این شانس و فرصت را فراهم کرده است تا اپیزودهایی از انیمیشن های محبوب را هم ببیند.
حسن این کار آن است که انیمیشن های منتخب برای اولین بار در شبکه عرضه می شوند و در واقع برای خریداران محصول ، چنین اثری هم فال است و هم تماشا.
با سلام هنر نمای پارسیان با یک تیر ۲ نشون زده ومیشه گفت یک جور خلا قیت به خرج داده به هر حال با این کارش چند نوع مخاطب رو
دعوت به دیدن این مجموعه ۱۳ قسمتی کرده تا مخاطبش رو خسته و دچار روز مررگی وتکرار نکنه ومیشه گفت مخاطبانش منتظر قسمتهای بعدی میمونن
به هر حال این ایده هم ایده خیلی خوبی بود من هم بی صبرانه منتظر نسخه های بعدی این مجموعه هستم
با تشکر از مدیر سایت