وقتی فیلمی بعد از ۷ سال از تولیدش به نمایش گذاشته شود، احتمال اینکه یکی از عواملش در قید حیات نباشد، وجود دارد. در اینگونه مواقع تهیه کنندگان در تیتراژ و یا در اعلانات تبلیغی فیلم به گونه ای عمل می کنند تا مخاطب پی به این موضوع ببرد و بستگان هنرمند فقید نیز یادآوری محترمانه این ضایعه را تحسین کنند. این روزها موسسه جهان تصویر ناشر فیلمی شده است که در پوستر آن یاد این هنرمند از دست رفته ، زنده شده است؛ ساناز کیهانی در فیلم راز نیاز . روحش شاد و روانش در جوار حق آرام باد
۳ comments
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
شما همچنین دوست خواهید
کارنامه سینما و تلویزیون در جنگ اخیر
در شرایطی که جنگها از حالت کلاسیک اولیه خارج شدهاند و طرفین جنگها به جز استفاده از مدرنترین تسلیحات، رسانه را به مثابه ابزاری موثر به خدمت جنگ روانی درمیآورند، رسانههای تصویری واجد نقش آفرینی موثری در طول جنگ و...
۵ مرداد ۱۴۰۴
همان حرف همیشگی! آقای وزیر با فرزندتان این فیلم را میبینی؟
از گذشته تا حال مخالفان اکران و نمایش یک فیلم خاص، معمولا از این جمله کلیشهای استفاده میکنند.: آقای مدیر حاضری دست در دست خانواده یا فرزندت به تماشای این فیلم بروی؟ این سوال یا تعریض، مودبانهترین برخورد ممکن با...
۵ مرداد ۱۴۰۴
شیب نزولی اکران دوم بهار
دومین اکران بهار نتوانست روند فروش نسبتا خوب اکران اول سینماهای کشور را ادامه دهد. اکران اول که از اسفند ماه آغاز شده بود با فروش راضی کننده فیلمهای «دایناسور»، « کلیم الله»، «کوکتل مولوتوف» و فروش متوسط فیلمهای...
۲۰ خرداد ۱۴۰۴
این فیلم ویدئویی است؟ اگر اینگونه باشد جهان تصویر که فیلم سینمایی خریداری نکرده چگونه مجوز گرفته است؟
مجوز فیلم هم تمدیدیی است و مربوط به سال های قبل است.!
متشکرم. راستی چه خبر از موسسه جوانه پویا؟ دلمان برای این موسسه تنگ شده