روزانه های سینمایی
روابط عمومی اتحادیه،اسامی موسسات هم پیمان را اعلام کرد

روابط عمومی اتحادیه،اسامی موسسات هم پیمان را اعلام کرد

روابط عمومی اتحادیه موسسات ویدیو  رسانه طی ارسال یادداشتی اسامی موسساتی که منشور اخلاقی اتحادیه را تایید و امضا نموده اند، بدین شرح خواند:

( موسسه ایرانیان ، موسسه هنر نمای پارسیان ، موسسه رودکی ، موسسه سینما رسانه آسیا ، موسسه هنرهای تصویری سوره ، موسسه تصویر دنیای هنر ، موسسه پرتو آبی ، موسسه جهان تصویر ، موسسه ریز موج ، موسسه قرن ۲۱ ، موسسه هنر هشتم ، موسسه پرده نقره ای ، شرکت ویدئو رسانه پارسیان ، موسسه سینما هفت ، موسسه قرن جدید ، موسسه سینما ۲۴ ، شرکت  گلرنگ ، شرکت کیمیا گستر شرق ،  )

به موجب این گزارش روابط عمومی اتحادیه تصریح کرده است، برخی موسسات به علت عدم امکان حضور، نماینده شان در جلسه منشور اخلاقی را امضاء نموده اند. از طرفی موسسه پارس ویدئو در جلسه حضور داشته و نسبت به حمایت از اتحادیه تأکید داشتند ولی پس از دقت و بررسی مجدد امضاء ایشان در منشور اخلاقی یافت نشد.

این اطلاعیه در پایان خاط نشان کرده است، در خصوص مفاد منشور اخلاقی با توجه به اینکه قسمتهایی از این مرامنامه موضوعات داخلی موسسات می باشد انتشار عمومی آن محل اشکال دارد. کد ۴۱۱

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۶ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • هم پیمان شدن این تعداد از موسسات ویدئورسانه تاکنون بی سابقه بوده است و اگر فقط بر روی کاغذ باقی نماند جای امیدواری  برای توافقات و تعاملات بیشتر رقبای همیشگی را باز می کند.  بد نیست بخشهایی از این منشور اخلاقی برای اطلاع عموم منتشر شود.

  • امیدوارم این پیمان دچار سرنوشت های قبل نشود
    این اطلاعیه در پایان خاطر نشان کرده است، در خصوص مفاد منشور اخلاقی با توجه به اینکه قسمتهایی از این مرامنامه موضوعات داخلی موسسات می باشد انتشار عمومی آن محل اشکال دارد.
    چه اشکالی در این مرام نامه وجود دارد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
     

    • محمد کوتاه بیا چیز مهمی نیست . یک تفاهم درون صنفی. چیزی مثل حرف هایی که بازیکنان قبل از شروع رسمی بازی، حلقه ای را تشکیل می دهند و با همدیگر هم قسم شده و ذکری را تکرار می کنند.!

    • مهدی شاید برایت جالب باشد، یک هموطن که صادقانه برایم نوشته بود، دایویکس کاره و از این راه نون زن و بچه را در میاره ازم خواسته بود، بهش خبر بدم چه فیلم هایی در راه هستند. شما هم خیلی ایده الیست نباش. ریتم فعلی توزیع به نظرم بهتر از سال های گذشته است.

  • ببخشید منظورتون رو متوجه نشدم ازگفتن این داستان نون زن وبچه!!!!!!!!! بهتر به این غلظت وآب و تابی که شما میفرمایید نشده هنوز.دراینکه شما سعی میکنید توزیع منظم بشه شکی نیست ولی چرانباید ایده آل بودوفکرکرد.اگرشرکتها هم پیمان شدند این موردروهم به پیمان هاشون اضافه کنند.

    • – تکرار می کنم؛ در بین کسانی که با سماجت سراغ فیلم های تازه را می گرفتند و ول کن نبودند، یک نفر از آنها وقتی جوابی دریافت نکرد، بطور خصوصی برایم انگیزه اش را برملا کرد. غرض اینکه در تنور افشای اطلاعات هم یک عده نان خود را می پزند. نقل خاطره که اشکال نداره؟
      – اصلاحات اعمال شده بسیار جزیی است.

  • جناب فروتن عزیز:منظورمن افشای اطلاعات محرمانه موسسات نبود.اون بنده خدای دایویکس کارهم ربطی به من نداره من ارجینال فروش هستم.خواسته من این بود توزیع ها منظم بشه یعنی با همدیگه هماهنگی کنند فیلمها به تناوب ومنظم توزیع بشه .یعنی اینکه درطول یک هفته چندین عنوان میاد هفته بعد خبری نیست.

    • مهدی! بازم که به خودت گرفتی. محرمانه از کجا سبز شد؟ ایده آل شما در وضعیت کنونی به دلیل دخالت پارامترهایی که اصطلاحاً محیطی و بیرونی محسوب می شوند و خارج از اراده شرکت ها و موسسات هستند، امکان پذیر نیست.

  • عرض سلام به جناب فروتن و دوستان گلم من یه هفته ای نیست می رم کربلا و از دستم راحت میشین اگه شهید نشم که اون موقع کلا از دستم خلاصین.می خوام از همتون حلالیت بگیرم و امیدوارم حلالم کنین و همچنین اقای فرهاد قنبری از اهواز می خوام یه خبر خوب بهت بدم می خوام از این به بعد بعدی که برگشتم کل فیلمهای ایرانی که علاقه داری رو به صورت اپدیت هفتگی بفرستم فقط ۱فحش نده ۲ادرس و اسم فیلمهایی که می خوای رو به گوشیم سند کن. همیشه شاد باشی حقیقتش اون متنت روم خیلی تاثیر گذاشت خیابان ۲۴ هم دقیقا تاریخش معلوم نیست ولی فعلا یه کارای کوچیکی انجام شده که منم امیدوارم این فیلم رو زودتر ببینیم ولی دلیل نمیشه تا تو تاریخ پخش تاخیر بیفته شروع کنی به فحش دادن دوستان حلالم کنید امشب اخرین بار میام تو سایت ببینم حلالم یا نه اینم داشته باشین هفته اینده اولش اسب حیوان نجیب پرستو ها هم کاراش انجام شده و اگر دوستان حمایت کنن فکر کنم چهارشنبه روی ویترین ها باشه سه شنب اینده هم قهوه تلخ ۴۵ روز دیگه خیابان۸ ساخت ایران هم هفته دیگه پخش میشه برنامه فیلمسازان هم که ماشااله انقد به هم ریخته است که نمیدونم چی بگم  انتراکت فیلم ها هم هفته جاری نه هفته بعدش هست چیزایی که می دونستم و تو سایت گذاشتم بای تا هفته اینده. .
    ۰۹۳۶۳۷۸۸۲۶۳ نعیمی پیمان

  • یه نظر کوتاه بدم در مورد پخش منظم فیلمها منم با جناب فروتن موافقم چرا که نسبت به سال قبل توزیع فیلم ها هماهنگ تر بوده و یواش یواش بایستی جلو رفت مهدی خان یادت هست سال قبل چه فیلم هایی در سه ماهه سال توزیع شد فکر کنم دو فیلم بیشتر نبود یکیشو یادمه لطفا مزاحم نشید بود که در سه ماه پخش شد ولی امسال  در این دوماه به استثنا گرفتن از قهوه و ساخت اگه اشتباه نکنم ۱۲ تا اومده و این خیلی جای امیدواری داره البته اگه با این حرف چشم نزنم و دوباره به روال قبل برگرده خدا ی نکرده! 

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید