روزانه های سینمایی
پشت صحنه شبکه در تعطیلات پایانی هفته

پشت صحنه شبکه در تعطیلات پایانی هفته

در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته در حالی که اغلب شاغلین در کنار خانواده هایشان خستگی حاصل از یک هفته کاری را به در می کنند، فعالان شبکه در حال آماده سازی عناوین تازه هستند. فیلم سینمایی اسب حیوان نجیبی است، تکثیر صنعتی خود را آغاز می کند. سخنان یک دکتر روانپزشک پیرامون داستان فیلم و فضای حاکم بر آن به ضمیمه فیلم شنیدنی است.

در گوشه دیگری از شهر عوامل پخش و توزیع، مقدمات توزیع فیلم ایرانی شب حورا را به انجام می رسانند تا در هفته پیش روی، کالا را به مراکز توزیع برسانند.

کمی آن سوتر گروه تهیه کننده سریال قهوه تلخ تکثیر قسمت ۲۸ سریال را تمام می کنند تا در میانه هفته، علاقمندان را از انتظار درآورند. قسمت ۲۸ قهوه تلخ آخرین بخشی است که داستان در زمان حال می گذرد.

با این ترتیب ساخت ایران فرصت خواهد داشت تا توزیع قسمت های ۱۱ و ۱۲ مجموعه را به هفته بعد موکول کند. پخش گلرنگ هر هفته را به یک سریال اختصاص داده تا کار توزیع سامان بهتری یابد. اگر به هر دلیلی سریال ها به واحد تکثیر نرسند، احتمال وقفه و بروز بی نظمی در برنامه پخش محتمل خواهد بود.

بعد از توزیع موفقیت آمیز قسمت های اول و دوم برنامه کلاه قرمری ۹۱ ، هنرنمای پارسیان با یک آنتراکت کوتاه، تکثیر قسمت سوم را شروع خواهد کرد.کد ۴۱۰

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۵ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید