روزانه های سینمایی
حریم فیلم خصوصی شکسته شد

حریم فیلم خصوصی شکسته شد

روز یکشنبه همین هفته تهیه کننده فیلم سینمایی خصوصی خبر از سرقت نسخه ای از فیلمش داد. حال پس از ۴۸ ساعت در فضای اینترنت تاراج مال او توسط لاشخورهای مجازی آغاز شده است و در صحن کوچه و بازار نیز کسانی با به دندان گرفتن نسخه ای از فیلم دیگران را به مرده خواری دعوت می کنند. این حکایت تلخ تا کی ادامه دارد؟ کد ۴۰۹

 

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۰ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • هنوز که خبری در اینترنت نیست . به نظر می آید آقای فروتن برای جلوگیری از این کار هر چه سریع تر دست به کار شوید و فیلم را وارد بازار کنید .ولی یک نکته رو خیلی وقت بود می خواستم بگم ولی نمی شد :
    دوستی داشتم که اصلا محصولات را نمی خرید و دانلود می کرد ، بارها به او اصرار کردم که این کار را نکند . بالاخره راضی به خرید یک فیلم شد به نام ورود آقایان ممنوع . وقتی که فیلم را دید به من گفت : ۲۵۰۰ دادم که این را ببینم . کیفیت این فیلم متاسفانه افتضاح بود و ما دیگر چیزی نداشتیم که بگوییم . آقای فروتن شما باید اعتماد ایجاد کنید . فیلم های شما پشت صحنه دارد اما فقط ۱۰ دقیقه . تا زمانی که این وضع باشد مردم به شبکه نمایش خانگی اعتماد ندارند . برای فیلم خصوصی با مسئولین ارشاد صحبت کنید .

  • اینم یه شاهکار دیگر ارشاد  حالا بگید توقیف  توقیف (دزدان بیشتر انگیزه کپی دارن )   این از گشت و حالا خصوصی فردا …..
    اگه نزارید در شبکه توزیع شود  تهیه کننده  بدبخت  میشود
    راستی اقای فروتن فیلم اخلاقتو خوب کن توزیع شده یغا نه  گفتن ۲۶ اردیبهشت ؟ ولی
    و برای قلادههای طلا  و ساعت شلوغی و پرستوهای عاشق در خواست پروانه امده یا نه 

  • سلام 
    اقای فروتن میشه از این به بعد فیلمهایی که مووسسهات میخرن رو اعلام کنید!
    ۲.اقای فروتن یه چیز جالب من دنبال کارتونهای سریالی قد یمی  بودم که اصلا در بازار نسخه های اورجینال  نیست و من هر چه میبینم در کمال شگفتی نسخه های در یک دی ویی دی است که مثلا تن تن  سریالی  در تمام بازار میگردم ولی نیست من هم نسخه ی کپی رو خریدم که  هر  جا میرم اون هست  و  من چاره ایی ندارن مثل این که پخش کپی در باز پخش خیلی قویتر از موسسه است و این قدر هم خوب این کار رو کردن که خیلی از مردم سراغ  ان میروند    یا مثلا مستر بین یا لوک خوش شانس یا  بره ناقلا  و غیرهه این قدر پپخش قوی دارن که همه رو شوگه کرده 
    ۳.

  • جناب فروتن مگر رایت این فیلم خریداری شده که میفرمایید موسسه خریدار رایت؟
    وهمان سوال آقا میلاد آیا حق رایت فیلم ساعت شلوغی خریداری شده یا نه؟

  • در فضای مجازی خبری از فیلم خصوصی نیست، احتمالا SHOW بوده است. خیلی وقت است که این ترفند که زمانی از سوی تهیه کنندگان اجرا و نتیجه ی خوبی برای ایشان داشت دیگر اثری ندارد. نه اینکه خدای ناکرده با پخش قاچاق فیلم موافق باشم اما قانون باید برای همه یکسان باشد و خودی و غیر خودی نشناسد. منظور بنده فیلم هایی از قبیل عصر جمعه می باشد که از تاریخ شبکه ویدئویی محو می شوند و هیچ سر و صدایی هم پیرامون شان رخ نمی دهد. پارس ویدئو چنان از پخش فیلم مطمئن است که طبق اخبار موثق با نمایندگان پخش در شهرستان گفتگو کرده و آمار درخواستی ایشان را جویا شده است.

  • خدمت دوستان و آقای فروتن عرض کنم که در فضای مجازی خبری از فیلم "خصوصی" هست!
    به غیر از اون کلاه قرمزی ۹۱ هم برای دانلود گذاشته شده.
    اگه خواستید لینکهاش موجوده. منتها میترسم متهم به ترویج دزدی بشم!

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید