روزانه های سینمایی
چهره دیگری از تصویر گستر پاسارگاد نمایان شد، تولید فیلم ۳D

چهره دیگری از تصویر گستر پاسارگاد نمایان شد، تولید فیلم ۳D

علی عطشانی کارگردان سینما در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس از تولید فیلم جدیدش با عنوان آقای الف برای نمایش خانگی صحبت کرده است. او گفته است: «آقای الف» با توجه به اینکه اولین فیلم سه بعدی در سینمای کشور است، تمام تلاش خود را کرده ایم تا بهترین ها را برای به تصویر کشیدن آن فراهم کنیم. هرچند قرار بود کار از بیستم اردیبهشت ماه جلوی دوربین برود، اما به دلیل تست دوربین های مختلف برای ارائه کاری متفاوت، زمان آغاز فیلمبرداری به عقب افتاده است.

وی تصریح کرد: علی اسد زاده مدیر عامل(؟) شرکت تصویر گستر پاسارگاد بخش اعظم سرمایه گذاری کار را برعهده داشته و با ایجاد فضای مناسب برای تولید فیلم سه بعدی، در تلاش هستیم تا «آقای الف» را در چند ورسیون به مخاطبان عرضه کنیم. این فیلم به دو صورت سه بعدی و دی وی دی به علاقه مندان ارائه می شود. نسخه سه بعدی برای مخاطبانی است که سیستم های نمایش سه بعدی را در خانه های خود داشته و به همراه یک نسخه از فیلم یک عینک نیز ارائه می شود.

عطشانی ادامه داد: در نسخه دی وی دی نیز حق انتخاب برای مخاطب در نظر گرفته شده است، به این صورت که مصرف کننده می تواند نوع نمایش فیلم به صورت ۲ بعدی یا ۳ بعدی را انتخاب کند.

وی ابراز داشت: سعید شرفی کیا تهیه کننده این فیلم سینمایی است. همچنین امیرعلی محسنی نویسنده، دستیار اول کارگردان حامد امرائی، طراح چهره پرداز: امیر ترابی، محمد فضیله به عنوان مدیر تصویربرداری با این پروژه همکاری دارند.

عطشانی در پایان گفت: تصویربرداری «آقای الف» از ۱۰ روز دیگر در تهران آغاز شده و تمام فیلم به صورت سه بعدی فیلمبرداری می شود. حضور دو بازیگر زن و مرد مطرح و محبوب کشور نیز در این فیلم قطعی شده که به زودی اسامی آنها اعلام خواهد شد. همچنین یکی از خوانندگان مطرح کشور نیز در این پروژه با ما همکاری می کنند. کد: ۳۹۷

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • با عرض سلام
    تولید فیلم سه بعدی یکی از مزیت های شبکه خانگی نسبت به رقبای رسانه ای خود می باشد و می تواند بازار خوبی را انحصارا برای این شبکه ایجاد نماید، زیر ساخت های موجود در جامعه این فرصت را ایجاد نموده است به طور مثال نسل جدید دستگاه های پخش وتلویزیونهای سه بعدی در بازار ودر خانه های مردم وارد شده است واین یک فرصت برای شبکه خانگی است تا یک سر وگردن از رقبای قدرتمند خود مثل سینما وتلویزیون بالاتر باشد و با توجه به اینکه  دو رقییب مذکور برای دست یافتن به این قابلیت راه سخت تر وپر هزینه تری در پیش دارند وبرنامه خاصی هم برای این کار ندارند برگ برنده در دستان شبکه خانگی است ، امیدوارم بخش خصوصی قدر این فرصت طلائی را بداند.
     
     
     

    • جناب میر اشرفی با سلام
      نظرات ارزشمند شما به عنوان یک کارشناس صاحب نظر رسانه برای دست اندرکاران شبکه مغتنم و قابل تامل است.

  • همانطور که جناب میراشرفی فرمودند تا نقط تمایز شبکه نمایش خانگی نسبت به رقبا به تسخیر در نیامده است بایستی از چنین فرصتهایی سود جست و برتریها را نهادینه کرد. نکته مهم در این میان حفظ اصالت کار و بهره گیری از بهترین تکنولوژی ممکن است. امروز مخاطبین نمایش خانگی در اشتیاق تجربه فیلم های سه لعدی و کیفیت بلوری فیلمها هستند که توجه به آن موجب رشد بیشتر و کسب درآمد بالاتر برای شبکه می شود.
    ذکر عناوین مجعول سه بعدی بر روی برخی آثار (مخصوصا انیمیشن) توزیع شده در شبکه نمایش خانگی موجب سلب اعتماد مخاطب خواهد شد.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید