روزانه های سینمایی
بچه ها به هوش بچه ها به گوش!

بچه ها به هوش بچه ها به گوش!

بچه ها سلام صبح بخیر راستی یه خبر!

از امروز با طلوع آفتاب عالم تاب قسمت جدید شبکه کودک عمو پورنگ در سراسر کشور داره توزیع میشه. اگر در شهرهای بزرگ راه بندان اجازه بده و بقیه ماشین ها راه را برای عبور ماشین هایی که فیلم را حمل می کنند، باز بگذارند تا ظهر که شما از مدرسه برگردید فیلم به محله شما میرسه.

 قسمت چهارم عمو پورنگ البته خیلی با تاخیر به دست شما میرسه اما تو این مدت بقیه شرکت ها و موسسات فیلم ها و کارتون های خیلی خوبی را به بازار دادند تا شما از نبودن عموپورنگ و امیر محمد احساس دلتنگی نکنید.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۶ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • سلام
    دوست عزیزمطمئن باشیدباگلرنگ هم نتیجه نمیگیرید.الوندهم خوب نبودولی شما بین بدوبدترانتخاب انجام میدین.ازهمین حالا پیشنهادمیکینم باپخش های حرفه ای دراین زمینه گفتگوکنید

  • جناب فروتن
    پخش گلرنگ سیستم توزیع یکپارچه ای دارد که برای توزیع محصول خود از قبل اعلام نظر و اطلاع رسانی  مینماید
    حداقل در گیلان توزیع روز یکشنبه اعلام شده است.تعجب میکنم شما امروز را اعلام داشته اید.چندثانیه پیش  با مدیران فروش شان هم در گیلان صحبت کردم توزیع قهوه تلخ را بیان داشتند نه عمو پورنگ را. 

  • از حسن صداقت حضرتعالی درخصوص درج منبع خبر متشکرم.اما بنا به عدم تکثیر و رایت توسط دالتونهای فرهنگی محصول در تهران وشهرستانها پس از ترخیص از انبارهای شرکت گلرنگ همزمان توزیع میشود.
    البته ببخشید من فقط من باب اطلاع رسانی  و بی ادبی کردم

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید