روزانه های سینمایی
پیامکی که هنر اول برای مشترکان فرستاد

پیامکی که هنر اول برای مشترکان فرستاد

پخش هنر اول برای دهها هزار نفر از مشترکان تلفن همراه در تهران یک پیام واحد فرستاد. این پیام تبلیغاتی چیزی جز خبر انتشار یک البوم موسیقی نبود. آلبوم جدید بهنام صفوی تازه ترین کالایی است که هنر اول پخش آن را بر عهده گرفته است و یکی از اهرم های تبلیغاتی شرکت استفاده از سامانه اس ام اس است. تعرفه ارسال هر پیامک حدود هفتاد ریال است و به نظر نفوذی بیش از پوستر دارد. آن هم در شرایطی که به دلیل کثرت عناوین منتشره دیگر جایی برای نصب پوستر و آفیش باقی نمانده است. توسل به این تمهید تبلیغاتی ابتدا توسط تهیه کنندگان سریال قهوه تلخ مورد توجه قرار گرفت و طی ۲۰ ماه گذشته به دفعات از آن برای اعلام پیام های خود بهره بردند. البته بسیاری از شرکت ها با اعلام شماره سامانه دریافت پیامک، پیش از این مشتریان را به شرکت در مسابقات یا اعلام نظر در باره کیفیت محصول فراخوانده بودند اما ارسال پیامک برای اطلاع رسانی در باره توزیع محصولی تازه کمتر مورد توجه قرار گرفته است. تنها نکته ای که در این روش وجود دارد، ناراحتی و تکدر خاطر مشترکان تلفن همراه از دریافت پیام های ناخواسته است و بعید نیست که این عمل در نزد بعضی از گیرندگان پیامک به عنوان ضد تبلیغ عمل کند. کد خبر ۳۶۹

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۴۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • اقای فروتن سلام و خسته نباشید
    تزیع فیلم با جلد مقوایی تا کی ادامه خواهد داشت؟
    بهتر نیست فیلم ها در قاب پلاستیکی بصورت شکیل توزیع بشوند؟
     

  • باسلام آقای فروتن عزیز اگر امکان دارد اعلام کنید مجموعه ۲۷ سریال قهوه تلخ کی توزیع میشود ؟
    بعد از فیلم های قصه پریا و فوتبالی ها خبری شده ؟

  • با تشکر آقای فروتن ان شاا لله که سه شنبه مجموعه ۲۷ را در شبکه نمایش خانگی ببینیم
    آقای فروتن آقای سهیلی در سایت کافه سینما گفتند به زودی گشت ارشاد به بازار میاید درسته به زودی این فیلم به بازار میاید
    با تشکر

  • سلام اقای فروتن ببخشید بعد سه ماه مزاحم شدم ببخشید دو سه هفته ای هست که از خبرنگاراتون خبری نیست من هر روز خبرای داغشون میخاندم ولی یک مدتی نه از اقای کلهر خبریه نه اقای نعیمی اون ها هر روز یک خبر تازه می اوردند می شه بهشان بگویید که خبرهایشان را زود تر درج کنند و یک سوال دارم از پخش سینمایی زنان ونوسی مردان مریخی وخیابان بیست و چهارم میشود بگویید که این دو فیلم کی پخش میشوند ایا پخش خیابان بیست و چهار قبل پرستوهای عاشق است یا قبلش
    با تشکر فرهاد قنبری شهرستان اهواز 

    • فرهاد خان سلام
      بنده خبرنگاری ندارم. دوستانی که نام برده اید مثل بقیه دوستان بازدید کننده، هر وقت خبری و اطلاعی تازه ای دارند، لطف می کنند به آگاهی بقیه می رسانند. در مورد فیلم هایی هم که شما یا سایر دوستان سوال می کنند، چنانچه خبری به دستم برسد، اطلاع رسانی می کنم. باور بفرماید مسئولیت بنده و انتظارت بحقی که فعالان شبکه از بنده دارند، اقتضا نمی کند که وقتم را صرف اموری از این دست کنم. در پایین صفحه اول لینک هایی را گذاشته ام که شاید تحرک بیشتری از حیث جمع آوری اخبار داشته باشند، به آنها هم سری بزن.

  • سلام اقای فروتن
    میخواستم بدونم ایا امکانش هست زمان توزیع فیلم ها  در شبکه خانگی  مثل همه جای  دنیا  دقیقا از مدت ها قبل مشسخص بشه و موعد مقرر توزیع بشن؟

    • پیمان عزیز مخاطب پیشنهاد شما موسسات ویدیو رسانه و شرکت های پخش هستند چنانچه این کار را بکنند خوب است . فقط افسوس که کپی کارها هم می توانند برنامه ریزی کنند و دی وی دی خام بقدر کافی تامین کنند و رایترهایشان را پس از سرویس در حالت استند بای درآورند و شبکه های ماهواره ای هم کنداکتور پخش برنامه هایشان را بر اساس جدول توزیع فیلم ها در شبکه از قبل ببندند و تکمیل کنند.!

  • مرسی پیمان جان
    آقای فروتن عزیز فیلم قبرستان غیر انتفاعی که از موسسه تصویر گستر پاسارگاد میاید فیلم تازه اکران خنده در باران هم مال این موسسه است این سوال رو کردم چون پخش هردو این فیلم برعهده رسانه فیلمسازن است
     

  • با سلام خدمت دوستان گلم موسسه ریز موج گفت صد درصد سه شنبه فیلم فوتبالی ها به شبکه عرضه میگردد و چهارشنبه هم مجموعه ۲۷ سریال قهوه تلخ توزیع میشود .

  • آقای جعفری من خودم امروز با موسسه تصویر سبز فردا تماس گرفتم گفتند که چهارشنبه مجموعه ۲۷ پخش میشه
    بعد شما از کجا میداند که پخش نخواهد شد

  • سلام فرهاد جان من هستم و این سایت و دنبال میکنم ولی قصد داشتم دیگه مطلب ندم اما دیگه کاریش نمیشه کرد با اجازه مدیر سایت سوال اول تاریخ پخش زنان ونوسی و جرم به خاطر پخش نسخه ۲ ورود معلوم نیست و بستگی داره کی دلشون بخواد پخش کنن و من فکر نکنمم ورود این هفته بیاد چون فیلمهای دیگه ای در اولویت پخش فیلمسازان هست و اما خیابان ۲۴ هزار بار گفتم اول خرداد بازم میگم اواسط هفته اول خرداد شایدم به احتمال خیلی بعید زودتر.وبعد پخش فیلم پرستو ها که بعید مدونم ولی به هر حال پرستو ها هفته اینده میاد.قهو.ه تلخ بنا به مسایلی از جمله پخش ۴ شنبه ساخت ایران به هفته دیگه موکوله قصه پریا هم پس فردا فعلا هم خبری از پخش نیست اسب نجیب و اخلاق هم که تاریخش معین نیس اگه برسه میذارم تو سایت استفادهکنین از کلهر هم خبری ندارم یک ماهی هست که مطالبشو فقط توی سینت میذاره.جناب فروتن هنوز گله دارم که جواب سوالمو ندادین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • پیمان جان حالا دستگیرت شد که پیچیدگی محاسبات پخش و رقابت موسسات با یکدیگر و کثرت آثار امکانی را فراهم نمی سازد که روی قول شرکت های پخش حساب کرد؟ پاسخ ندادن به بعضی از سوالات و دلالت سوال کنندگان به روز واقعی پخش شرمندگی کمتری به همراه دارد.

  • با سلام دوباره به آقای  نعیمی عزیز راست میگی و صد درصد است که هفته آینده پرستوهای عاشق  میاید و آقای نعیمی من از قصه پریا و فوتبالی ها خبر دارم فوتبالی ها همین سه شنبه اگه خدا بخواهد میاید و قصه پریا اگه نخوان دوباره موکول کن به بعد ۲۴ اردیبهشت قصه پریا هم میاید و بعد اوایل خرداد با خیابان بیست و چهارم زنان ونوسی مردان مریخی هم میاید  
    فقط پیمان جان بگو صددر صد پرستوهای عاشق هفته آینده میاید
    با تشکرا ز پیمان و آقای فروتن

  • سلام  دوستان محمد جان شرمنده ببخش سرم شلوغ بود کار داشتم امروز که فیلم نیومده دومی هم اره پرستو هفته اینده پخش میشه جناب فروتن سوال من فنی نبود کلی بود اگه یادتون باشه در باره اصلاحیه دو فیلم بود که اگه بازم یادتون باشه جواب ندادین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

    • پیمان خوب
      کسانی که نسخه اکران فیلم ها را دیده باشند، پی به پلان های حذف شده خواهند برد. بنابراین افشا و توضیح حذفیات لطفی ندارد و تصور هم نکن انجام این کار برای ما دلپذیر است. به هر حال آستانه تحمل جامعه و درک سنت ها و حساسیت های جامعه در چارچوب شرع مبین، ملاک تشخیص کارشناسی ما برای اصلاحات موردی است.

  • آقا پیمان عزیز من با هر دو موسسه پرتو آبی و ریز موج تماس گرفتم ریز موج گفت صدرصد سه شنبه فوتبالی ها پخش میشود بعد پرتوآبی گفت ماه آینده پرستو های عاشق میاید

  • بعد دوست عزیزم پیمان جان برات امکان  داارد آیدیت را بهم بگی تا از طریق یاهو با هم ارتباط داشته  باشیم 
    با تشکر از پیمان جان و آقای فروتن

  • سلام اقای فروتن  نسخه اصلاح شده فیلم  ورود اقایان ممنوع کی وارد شبکه نمایش خانگی میشود.لطفا پاسخ دهید.باتشکر

    • سلام علیرضای خوش مرام
      جانم برایت بگوید تکثیر کار انجام شده امروز طرح روی جلد اثر با تاکید بر فرمت DVD9 تایید شد. همت کنند ابتدای هفته می تواند در دسترس قرار گیرد.

  • سلام پیمان جان آیدیت را برام منویسی تا من اددت کنم با تشکر

    بعد آقای فروتن خبری جدید از فیلم های ایرانی و به خصوص گشت ارشاد بدستان رسید یا نه ؟ با تشکر

  • قصه پریا ۱۰۰ % به خرداد موکول شد .
    این جمله ای است که خودم از ریز موج پرسیدم و حقیقت دارد . گفتند که قرار کار ویژه ای بر روی دی وی دی فیلم انجام شود و این کار تا زمان می برد .

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید