روزانه های سینمایی
روز از نو روزی از نو، تماشای دوباره قهوه تلخ

روز از نو روزی از نو، تماشای دوباره قهوه تلخ

این روزها در گذر از بزرگراههای شهر تهران تصاویر آشنایی در مقابل دیدگان عابران سواره و پیاده خودنمایی می کنند. در این تابلوها که رنگ غالب آنها قهوه ای است، شمایل شخصیت هایی به چشم می خورند که در دو سال گذشته جمع زیادی از مردم با آنها همراه بودند و با تکیه کلامها و شیطنت های آنها خو گرفته بودند. بر سطح بیلبوردهای شهر عبارت دوباره قهوه تلخ خبر از انتشار دوباره مجموعه ای ناتمام می دهد. اولین سریال شبکه نمایش خانگی که قطعاً اگر از سوی سرمایه گذاران و تهیه کنندگان آن دقت و احتیاط بیشتری صورت می گرفت، احتمالاً پرونده آن تاکنون بسته شده بود و دلخوری ها و گلایه ها و حرف و حدیث های هفت ماه گذشته را نیز به دنبال نمی آورد.

حال که بنا به اعلام روابط عمومی پروژه، پخش قسمت های باقیمانده از یکشنیه آغاز می شود و همزمان تولید ادامه مجموعه بر اساس طرح مصوب اداره کل ارزشیابی و نظارت سینمایی در دستور کار قرار گرفته است، امید می رود در ماههای پیش روی قهوه تلخ به فرجام نهایی خود برسد و سریالی که بیشترین حواشی تلخ و شیرین را داشته است، خاطره جمعی خوشایندی را در ذهن انبوه مخاطبانش بنشاند. کد خبر ۳۶۲

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید