روزانه های سینمایی
یکهزارمین عنوان سینمایی قرن ۲۱ به کدام فیلم تعلق می گیرد؟

یکهزارمین عنوان سینمایی قرن ۲۱ به کدام فیلم تعلق می گیرد؟

بیست و هشتم تیرماه سالجاری موسسه فرهنگی و هنری قرن ۲۱ ده ساله خواهد شد. این موسسه تصمیم دارد به همین مناسبت یکهزارمین عنوان سینمایی خود را طی مراسمی توزیع و منتشر کند. به موجب این گزارش احتمالاً گزینه مورد نظر موسسه در بین فیلم های کنسرت روی آب و انتهای خیابان هشتم، فیلم علیرضا امینی خواهد بود. فیلم سینمایی انتهای خیابان هشتم که هفته آینده به اکران عمومی خود در گروه پایان خواهد داد، به مرز فروش ششصد میلیون تومانی در تهران رسیده است.

این گزارش می افزاید آیین رونمایی از هزارمین فیلم منتشره و ده سالگی موسسه بصورت همزمان و کاملاً ساده و غیر تشریفاتی با حضور عوامل فیلم، کارکنان موسسه و جمعی از دست اندرکاران شبکه برگزار خواهد شد. کد خبر ۳۵۹

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۴ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • با سلام آقای فروتن ببخشید یعنی انتهای خیابان هشتم تا تیرماه در شبکه عرضه میشه ؟
    بعد آقای فروتن فیلم سینمایی گشت ارشاد که توقیف شد یعنی حالا حالا ها نسخه دی وی دی اش نمیاد ؟

  • آقای فروتن عزیز خبری از فیلمهای قصه پریا – فوتبالی ها  دارین برا نسخه شبکه خانگی 
    بعد از فیلمهای ساعت شلوغی و یه حبه قند چی ؟
     
    با تشکر از شما
     

  • آقای فروتن هفته آینده چه فیلمهایی عرضه میشه ؟
    ساخت ایران قسمت ۹ و ۱۰ میاد؟
    بعد برنامه آینده موسسه رسانهای تصویری چی عنوانی است ؟
     

  • سلام اقای فروتن عزیز و گرامی
    خبر دارید فیلم ندارها کی توزیع میشه؟چون موسسه رسانه های تصویری هنوز فیلم نداده
    یه خبر بدید لطفا

  • جناب اقای تیربند در مورد سوالت اگر کمی توی همین سایت می گشتی و کامنت های ارسالی رو میخوندی اخبار منو مشاهده میکردی هم قسمت ورود اقایان همراه پیدا کرد و هم این بهار خبر از سال نکو داردجدید ترین اخبارو قرار دادم بازم گفتم بدونی ۱۳فوتبالی ها ۱۹ پریا پخش ریز موج جرم برنامه اینده حوالی اتوبان هفته دیگه اول هفتش برنامه بعدی رسانه تصویری ندارها اول خرداد شایدم زودتر خیابان ۲۴ اول خرداد راست میگن اگه بدونن یا ندونن اصلا و ابدا مضایقه نمیکنن دوستای گلم به هر حال تموم شد این اخرین پست کامنت من هست و از امشب به بعد نه نامی از من میبینید و نه مشاهده میکنید اخبار جدید و برید به جونم دعا کنید که اخبار یک ماه اینده شبکه رو دادم و من دیگر توی این سایت نمیایم تشکر ویژه از تمام دوستان ی که منو حمایت کردن جناب رحیم نیا/تیربند نوروزی ومرتضی مهدی و…و بالاخص مدیر سایت امیدوارم خوبی بدی دیدین حلال کنین  ما رو و امید دارم که مدیر سایت که وظیفش پاسخ به سوالاست به سوالات شما جواب منطقی و قابل قبول بدن البت من جوابمو گرفتم سر و ته ۲ فیلم و زدن و اون سایت هم بیراه ننوشته بود من یه سوال پرسیدم که جوابش بله یا خیر بود که همون جواب از من مضایقه شد ببینید چطور با احساس یه جوون ۳۰ ساله بازی میکنین فحش میدادین بهتر بود از بی جوابی خداحافظ دوستان……………………………………………………………!

  • با سلام دوباره خدمت آقای فروتن عزیز ببخشید میشه بگید فیلم ایرانی ننه لالا و فرزندانش بازیگران و کارگردانش کی هستند   بعد تاریخ توزیع فیلم سینمایی اخلاقتو خوب کن  را برایم بنویسید
    چون خیلی وقت میشه که از جواد رضویان فیلمی در شبکه ندیدم
     
    و آخرین سوالم این هست گه خبری از سری جدید شام ایرانی و قهوه تلخ دارید ؟
    با تشکر  

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید