روزانه های سینمایی
عاشقی با اعمال شاقه؟!

عاشقی با اعمال شاقه؟!

فیلم ویدیویی عاشقی با اعمال شاقه با طرح جلد بسیار خوش آب و رنگ از خریداران در مراکز عرضه و فروش فیلم دلبری می کند. تهیه کننده و ناشر این فیلم چهره نام اشنای فیلم های ویدیویی در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی است. درست حدس زدید. فرهاد گلی با شخصت حقوقی افق رسانه پاسارگاد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است:پسر جوان ثروتمندی به قصد تفریح به شمال سفر می کند و در آنجا عاشق دختر صاحب رستورانی می شود. پسر از پی این دلدادگی در رستوران مشغول به کار می شود.

یوسف تیموری، ارژنگ امیر فضلی، یوسف صیادی، احمد پور مخبر و جمع دیگری از بازیگران به فرمان حسام حمیدی و بر اساس نوشته سید رضا محقق کوشیده اند، ساعت مفرحی را برای دوستداران چنین فیلم هایی رقم بزنند. نکته قابل توجه در انتشار عاشقی با اعمال شاقه درج نام نویسنده و کارگردان در پشت جلد است.!

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۵ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • جناب فروتن عزیز
    می خواستم از شما گله ای داشته باشم. شما در خصوص این فیلم های معلوم الحال خبر چاپ می کنید اما خبر فیلم هایی سینمایی ( به من نگاه کن، بخاطر هانیه ، شکار شکارچی و عنوان تکراری دزد عروسک ها) که حدود یک هفته قبل توسط موسسه ی مهر هشتم وارد شبکه شد را درج نمی نمائید. می خواستم از طریق همین وبلاگ سپاسگذاری خود را از موسسه مهر هشتم ابراز کرده و بگویم چه خوبست که فیلمهای مهجور به موازات فیلمهای روز توسط برخی موسسسات وارد شبکه شوند (البته ایرادی که به موسسه مهر هشتم می توان گرفت تولید ۳ عنوان آخر بصورت VCD می باشد. در ضمن فیلم دزد عروسکها در سال های گذشته توسط موسسه جوانه پویا DVD شده بود) هنوز بسیاری از فیلمهای خوب سینمای ایران از جمله فریاد (مسعود کیمیایی)، شیرک (داریوش مهرجویی) ، تنوره ی دیو، آبادانی ها و آنسوی آتش (کیانوش عیاری) و … وجود دارند که وارد شبکه نشده اند. به امید روزی که همه فیلم های سینمای ایران وارد شبکه شوند. در خاتمه بد نیست به طراحی جلد خوب این عناوین نیز اشاره داشته باشم، نکته ای که بسیاری از موسسات نسبت به آن بی توجه هستند.

    • گله از مدیر نظارتی شبکه! این کار محتاج کمی غیرت، اندکی درک درست از علم تبلیغات و همت موسسات کم کار برای اطلاع رسانی است. شاید تعجب کنی که ماهها پس از انتشار یک عنوان فیلم، نسخه ای از آن به ارشاد ارسال نمی شود.

  • با سلام

    به دوستان خودم توصیه می نمایم که برای پایمال نشدن حقوق خود از خریداری فیلم " عاشقی با اعمال شاقه  " صرف نظر کنید چون اصلا بعید نیست که بعد از چند روز از یکی از شبکه های صدا و سیما به مانند فیلم ویدیویی " من پلیس نیستم " بصورت کاملا مجانی پخش شود
    نمایندگان هم که بلا نسبت …… می کنند که اعتراض کنند

    شاید در جواب انتقاد و توصیه بنده چنین جواب هایی شنیده شود :

    -بستگی به قرار داد تهیه کننده و ناشر اثر دارد (که در اینجا یکی هستند چون جناب گلی در یکتا گستر سهیم می باشند )

    – در کشور های دیگر هم مرسوم است ( البته نه ۵ روز بعد از توزیع )!!!!!!!!

  • جناب فروتن عزیز
    شاید بد نباشد ارسال چند نسخه از هر عنوان فیلم به ارشاد قانون شود. گله ام را از شما پس گرفته و از شما تشکر می کنم.

  • در خصوص مطبوعات این قانون وجود دارد و تصور می کنم در خصوص محصولات شبکه نمایش خانگی هم ضرورت داشته باشد.(البته در مورد مطبوعات بیشتر به این دلیل است که محتوای آن پیش از نشر جهت کسب مجوز انتشار ارائه نمی شود.)

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید