روزانه های سینمایی
نمایش خانگی حوزه پر خبر در سال ۹۱

نمایش خانگی حوزه پر خبر در سال ۹۱

روزنامه بانی فیلم در شماره شنبه ۱۹ فروردین خود با اشاره به حواشی ایجاد شده برای ادامه حضور امین حیایی در سریال ساخت ایران، پیوستن مهناز افشار و هانیه توسلی به تیم بازیگران فصل سوم قلب یخی را با اهمیت تلقی کرده و پیش بینی کرده است با تداوم تولید و عرضه سریال ناتمام قهوه تلخ -در هفته های آتی- شبکه نمایش خانگی حوزه پر خبری در سالجاری خواهد بود. مشروح گزارش این روزنامه را اینجا بخوانید. کد خبر ۳۶۴

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۵ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • جناب آقای فروتن
    خواهشمند است طی نامه ائی به ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام فرمائید از فروش محصولات فرهنگی در مراکز کتابفروشی و خدمات کامپیوتری جلوگیری نمایند زیرا در حال حاضر تخلفات چشمیگری در این دو مراکز مشاهده میشود و بعضی از فر وشگاهها پروانه کسب خدمات کامپیوتری را دارند و ۱۰۰درصد کار عرضه محصولات فرهنگی انجام میدهند . مگر اینکه آنهاهم  مانند سوپر مارکتها آزادند.

  • جناب آقای فروتن
    ساماندهی سوپرمارکتهائی که خواهان فروش فیلم در فروشگاه خود هستند به کجا رسید زیرا بعضی از مراکز واقعا صلاحیت ند ارند

  • با سلام جناب فروتن
    چند تا سوال داشتم ازتون
    در زمان عرضه فیلمهای به همین سادگی و آواز گنجشک ها اعلام شد حق رایت آواز برای هنرنمای پارسیان و به همین سادگی برای رسانه ها خواهد بود.اما موقع عرضه دیدم که برعکس شد .میخواستم بپرسم آیا این ۲ شرکت فیلم با هم معاوضه کردند یا خیر؟
    و اینکه از فیلم جرم خبری نیست و اگه مبلغ اون فیلم اینجا بدون من رو هم ذکر کنید ممنون میشم
    در ضمن یک لینک به دلیل اینکه تبلیغ نباشه براتون میل کردم.ببینید و نظرتون رو بهم بگید.برام مهمه نظرتون.با تشکر

    • معاوضه دو فیلم مورد اشاره مربوط به سالهای دور است، از جناب نجفی و اسدزاده می خواهم پاسخ شما را بدهند تا مجبور به رجوع به سوابق گذشته نشویم. به محض اینکه طرف های اختلاف در قضیه فیل جرم به توافق برسند همین جا عرض می کنم. وجهی تحت عنوان خرید رایت برای فیلم اینجا بدون من پرداخت نشده است. قرارداد توزیع و پخش منعقد شده است.

  • اقای فروتن  هم از شما وهم از وزیر محترم ارشاد وهم از رییس سازمان سینمایی خواهش میکنم که ما را از دیدن فیلم های (گشت ارشاد وخصوصی) در شبکه نمایش خانگی محروم  نکنید. مثل عصر جمعه.با تشکر از شما

  • با این ولوله ای که به پا شده من که بعید میدونم
    حتی شنیدم خصوصی اکرانش متوقفش شد
    واقعا دیشب در برنامه هفت عضو هیئت علمی دانشگاه تهران حرفهای جالبی میزد.فیلم پورنو..جالبه که کلماتی به کار برد که اگه کس دیگه میزد حتما اعدامش میکردن.جالب ترش اینجاست جیرانی میگفت ادامه بدین.حتما نفوذش زیاده
    والا خو.د جناب فروتن خصوصی رو در شهر خودشون دیده بودن و حداقل من از حرفاشون برداشت منفی نداشتم.نظر شما چیه جناب فروتن؟فکر کنم اگه این ۲ فیلم بیان نمایش خانگی همه اهالی وزارت برکنار شن

  • با عرض سلام و تبریک سال نو خدمت مدیر شبکه و تمام دوستان گلم امیدوارم سال خوب وایده الی داشته باشین  ببخشید اگه دیر شد من مسافرت بودم و دیروز برگشتم امیدوارم دوستان کم لطفی من نسبت به خودشون و ببخشن پیمان نعیمی.

    • این شیوه روایت و ساختار را پیش از این در فیلم شوکران افخمی دیده ایم. بنابراین فیلمنامه از این حیث امتیاز بالایی نمی گیرد. نقطه قوت هر دو فیلم کشش و تعلیق خوب و نقاط عطفی است که بدرستی در فیلمنامه جاگذاری شده اند. ضعف آشکار فیلم تعلق خاطر بی دلیل و بدون پس زمینه هانیه توسلی به شخصیت اول فیلم است. ارجاعات بعضاً مستقیم فیلم به پاره ای از اشخاص را از نظر سلیقه جالب نمی دانم.

      • جناب فروتن عزیز
        از پاسخ شما سپاسگذارم. در ادامه ی نقد شما باید بگویم که فیلم شوکران بنظر من از بهترین فیلمهای اجتماعی و داستنگو در سینمای ایران است. من فیلم خصوصی را در جشنواره دیدم و با دیدگاه شما کاملا موافقم.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید