روزانه های سینمایی

این اقدام مانع از تعطیلی شبکه من و تو می‌شود؟

احتمال تعطیلی شبکه من و تو در چند روز اخیر، بازتاب گسترده‌ای در محافل رسانه‌ای داشته است. عده‌ای اطلاع رسانی زودهنگام مدیران شبکه را پالسی برای تحریک منابع و اسپانسرهای مالی دانسته‌اند تا دست در جیب کنند و نگذارند چراغ استودیوهای این شبکه در لندن بعد از ۱۳ سال خاموش شود.

کانال روزنامه‌نگاری جدید نوشته است:

«وزارت خارجه اسرائیل اعلام کرد با اختصاص ۲.۶ میلیون دلار بودجه جدید در روز دوشنبه گذشته فعالیت های تبلیغاتی و اطلاع رسانی این وزارتخانه در فضاى مجازی ادامه می یابد. قبل از این روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونت نوشت معاون مدیرکل دیپلماسی عمومی وزارت خارجه اسرائیل گفته است به دلیل تمام شدن بودجه در روز دوشنبه، فعالیت های تبلیغاتی و اطلاع رسانی این وزارتخانه در شبکه های اجتماعی به سه زبان فارسی روسی و اسپانیایی متوقف شده است»

از آنجا که شبکه من و تو و رادیو و تلویزیون ایران اینترنشنال از ابتدای تاسیس تاکنون از حمایت‌های مالی منابع اسرائیلی بهره‌برده‌اند، بعید نیست که بعد از تعطیلی فعالیت شبکه‌های اجتماعی رژیم اشغالگر به چند زبان از جمله زبان فارسی، نوبت به توقف حمایت از شبکه‌های فارسی زبان من و تو می‌رسید. به همین خاطر اقدام پیش دستانه مدیران من‌ و تو می‌تواند به منزله هشداری به وزارت خارجه اسرائیل تلقی شود که مبادا بعد از شبکه‌های اجتماعی فارسی زبان نوبت به تعطیلی شبکه‌‌های تلویزیونی فارسی زبان از جمله من و تو برسد.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید