روزانه های سینمایی
مرد جادویی سکوت را شکست

مرد جادویی سکوت را شکست

در پی اظهارات نادرست یک خواننده ناشناس در باره حذف و سانسور ۸۰ دقیقه ای مستند این مرد جادویی نیست سعید فتحی روشن هنرمند خوش اخلاق کشورمان توضیحات روشنگری را در اختیار روزانه های سینمایی قرار داد. فتحی روشن جوابیه خود را اینگونه اغاز کرده است:

سلام
جناب آقای فروتن ممنونم از حمایت شما و سازمان از فیلم من
سال نو مبارک (با تاخیر)
همین جا اعلام می کنم سازمان های مسئول و جناب آقای فروتن و همکارانشان بارها جلسه گذاشتند برای ارایه بهتر این مجموعه…سانسور نداشتیم به جز یک مورد که بازی مناسبی نبود و پیشنهاد داده شد که حذف بشه که بد آموزی نداشته باشد.
در حین فیلمبرداری من آسیب دیدم که خب بی دقتی خودم بود و فوتبالیست ها و بازیگرها و … هم ممکنه دچار آسیب بشوند.
برای پخش هم هنرنمای پارسیان و پاسارگاد وارد مذاکره شدند و در نهایت با هنر اول به نتیجه رسیدیم.
در مورد شیرین کاری و شعبده و تردستی و اسامی هم خیلی بحثی نیست و مهم اینه که با حمایت سازمان همکاریهای سمعی و بصری و نمایش خانگی و تهیه کننده و شرکت پخش اولین مجموعه ی ایرانی به این سبک ارایه خواهد شد و مردم را با این هنر آشنا تر خواهد کرد.
وقتی جناب آقای فروتن در پست های قبلی ابراز ناراحتی می کنند از پخش نشدن مجموعه تا امروز و در پست جدید من را شعبده باز معروف خطاب می کنند و اخبار مرتبط با فیلم من و دیگران را مداوم اطلاع رسانی می کنند، چطور می شه گفت حمایتی نبوده است؟
در صورتی که این مطلب مورد شک کسی می باشد با ایمیل موجود در وب سایت رسمی من مکاتبه بفرمایید تا از صحت این مطلب مطلع گردید.
کد خبر ۳۵۶

سعید فتحی روشن

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید