روزانه های سینمایی

تبلیغ محصولات نمایش خانگی خارج از پایتخت

ناشران و پخش‌کنندگان محصولات نمایش خانگی باید  علاوه بر اطلاع رسانی در شبکه‌های اجتماعی،عنصر  تبلیغات محیطی بویژه در نقاط پربیننده را از یاد نبرند.

نوروز امسال مسافرانی که به قصد گلگشت به مراکز استان‌های گردش‌پذیر کشور رفته بودند، با تبلیغات محیطی سریال‌ها و دیگر تولیدات سرگرم کننده سکوها و یا پلتفرم‌ها روبرو بودند. این ایده که در فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی نباید جامعه مخاطبان را بویژه در پیک تعطیلات از یاد برد و برای پرکردن اوقات فراغت آنها برنامه پیشنهاد کرد، انتظار به جایی است که امسال بعضی از سکوها از اهمیت آن غافل نشدند.

 در شرایطی که معمولا مسافران دنبال کننده سریال‌های نوروزی تلویزیون، در انتظار تکرار آنها در شبکه‌های سیما باقی می‌مانند، بسیاری از آنها به مدد گوشی‌های همراه و آی‌پد و دیوایس‌های مشابه توانستند دنباله سریال‌های مورد علاقه خود را پیگیری کرده و بصورت آنلاین و یا آفلاین دانلود تازه‌های محصولات پلتفرم‌ها را تماشا کنند.

تبلیغات محیطی در این دوره ضمن آنکه ظرفیت مخاطبان انبوه شهرستانی را مورد توجه قرارداد، توانست رونقی به تبلیغات بازرگانی شهرهای گردش‌پذیر بخشد و راه‌ همکاری‌های بعدی را هموار کند. در دورانی که تولیدات نمایش خانگی هنوز بر بستر اینترنت قابل عرضه نبود، سوپر مارکت‌های منتخب در سراسر کشور با نصب پوستر و عرضه فیلم‌ها و سریال‌ها بر بستر لوح فشرده، مردم را تشویق به خرید محصول می‌کردند. ناشران و پخش‌کنندگان محصولات نمایش خانگی اینک باید علاوه بر اطلاع رسانی در شبکه‌های اجتماعی، عنصر تبلیغات محیطی بویژه در نقاط پربیننده را از یاد نبرند.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید