روزانه های سینمایی

بسته محتوایی سکوهای نمایشی برای نوروز تلویزیون

در تعطیلات نوروزی هر سال تلویزیون دست از دل برمی‌دارد و چند عنوان فیلم سینمایی ایرانی را برای پخش از شبکه‌های مختلف می‌خرد. فیلم‌های منتخب صددرصد با ضوابط پخش تلویزیون همخوانی ندارد اما با این حال مدیران سیما غمض عین می‌فرمایند و خیلی از جنبه‌ها را نادیده می‌گیرند و یا حسب مورد دست به قیچی شده و اصلاح و روتوشی در فیلم‌ها اعمال می‌کنند.

حالا که چند صباحی است تلویزیون به لطایف الحیل میخ خود را برای نظارت بر سکوهای نمایش فیلم و سریال محکم کوبیده است، می‌تواند با همان نگاهی که به فیلم‌های سینمایی دارد، در سبد سریال‌های غیرتلویزیونی رسانه‌های برخط به سراغ مجموعه‌های پرمخاطب و در عین حال نزدیک به ضوابط پخش سیما برود و برای کسانی که تاکنون به هر دلیل موفق به تماشای سریال‌های تولید بخش خصوصی نشده‌اند، زمینه شناخت و داوری را ایجاد کنند.

مدیران تلویزیون اگر فقط کمی قطر دایره ممیزی و خطوط قرمز را بزرگتر کنند و به سرگرم کردن مخاطبان در ایام نوروزی بهای بیشتری بدهند و مضامین ایدئولوژیک و سیاسی موردنظر خود را به انبوه سریال‌های سفارشی بسپارند، مطمئنا در تور خریدشان سریال‌های جذابی صید خواهند کرد و  ضمن دورشدن از یکنواختی در مضمون سریال‌ها، به تنوع و تکثر دیدگاه سریال‌سازان بهاداده و همچنین شمار بیشتری از ستاره‌ها و بازیگران محبوب و مورد علاقه مخاطبان در قاب تلویزیون دیده خواهند شد.

نوروز بهترین فرصت برای تهیه و خرید بسته محتوایی سکوهای نمایشی(پلتفرم‌های آنلاین فیلم‌و سریال)توسط تلویزیون است. این اقدام می‌تواند جذابیت شبکه‌ها را که همواره با کابوس ریزش مخاطب دست به گریبان هستند، افزایش دهد.

نشانی در تلگرام: t.me/cinemadailyir

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • هیچکدام ، چون برای دیدن جشنواره و فیلمهای در حال اکران دیگه در شهرمون اراک سینمایی نداریم 😞😞🤔🤔

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید